KHABAR VARZESHI

به بهانه بازي امروز گلگهر،تنهامدعيشك­ستخوردهبرا­براستقــال­ل

-

استقاللامر­وزمسابقهبس­يارحساسيرا­برابر گلگهر ســيرجان برگزار ميكند. جدال با گلگهر ســيرجان از جهات بسياري براي آبيپوشان و البته حريف آنها حائز اهميت است.استقاللبرا­يافزايششان­سقهرماني خــود در ليگ برتر و كم كردن فاصلهاش با پرسپوليس و سپاهان بايد حتما بازي امروز را ببــرد و گلگهر نيز براي حفظ شــانس قهرماني خود چارهاي جز پيروزي خارج از خانهمقابلآ­بيپوشانندا­ردبنابراين­مساوي در مســابقه امروز براي هر دو تيم شكست محسوب ميشــود. از طرف ديگر، اتفاقات حاشيهاي كه در بازي قبل به وقوع پيوست و ماجراهايــ­ي كه همــواره تيمهاي امير قلعهنوييدر­مواجههبااس­تقاللداشته­اند،بر ميزان حواشي كار ميافزايد و همين مسئله ميتواندمسا­بقهراجذابت­ركند.استقاللدر اين فصل به ويژه طي هفتههاي اخير نتايج بسيار خوبي كسب كرده و يكي از مدعيان جدي به حســاب ميآيد كه ميخواهد از عنــوان قهرماني فصل قبل دفــاع كند اما مهمترين نقطه ضعف آبيپوشان در فصل جاري،نتايجلرزان­اينتيمبراب­رمدعيانبود­ه اســت. اســتقالل از فرصت پيــروزي در ديدارهاي 6 امتيازي اصال خوب اســتفاده نكرده و بازي امروز مقابل گلگهر ميتواند استارتي براي تغيير فرآيند مذكور باشد.

ضربه بزرگ از سپاهان بدون هيچ شك و ترديدي استقالل در اين فصلبزرگتري­نضربهراازس­پاهانخورده است.ناكاميدرهر­دوبازيرفتو­برگشت نه تنها 6 امتياز را از آبيپوشان گرفت بلكه موجب شد 6 امتياز به يكي از جديترين رقباي اين تيــم در كورس قهرماني اهدا شود. بدون شك اين مسئله بزرگترين دقيقــا دو روز پس از برگــزاري فينال جام جهانيبرگزا­رشدوخيليها­تصورميكردن­د اين بــازي باعث نااميــدي و فوتبالزدگي تماشــاگرا­ن ايراني پس از ديدن مسابقات باكيفيت قطر۲۲۰۲ ميشود اما انصافا دربي تهران كه با تساوي ۲-۲ خاتمه يافت، بازي زيبايي بود. استقالل تا آخرين دقايق جدال باحريفسنتي­برندهبودام­ااشتباهاتف­ردي در داخل محوطه جريمه و تعويض شتابزده روزبهچشميم­وجبشددرنها­يتاينبازي با مساوي خاتمه يابد. استقالليها به خوبي ميدانند كه اگر در دربي برگشت را به سود خود تمام كنند معــادالت قهرماني عوض ميشود و البته اگر اين بازي را ببازند، شرايط برايشان دشوارتر ميشود.

مغلوب در سيرجان گلگهر سيرجان هم يكي ديگر از تيمهاي مدعي در فصل جاري محسوب ميشود و امروز در حالي به مصاف استقالل ميرود كه در بازي رفت طبق سنوات گذشته قافيه را به آبيپوشان واگذار كرد. در واقع تنها تيم مدعــي اين فصل كــه تا اينجــاي كار به استقالل باخت همين گلگهر است و حاال بايد ديد كار در مســابقه برگشــت به چه صورت جلو ميرود.

ديدارهايحي­اتي استقالل عالوه بر بازي امروز مقابل گلگهر، تا پايان فصل دو جدال6 امتيازي و فوقالعاده حياتي ديگر هم برابر پرسپوليس و تراكتور خواهد داشــت. مســابقاتي كه اگر به سود آبيهاتمامش­ودشايدآنها­برايدومينف­صل متوالــي قهرمــان ليگ برتر شــوند و اگر نتيجــهاي غيــر از اين رقم بخــورد، آنگاه كاربراي ريكاردو ســاپينتو و شاگردانش به مراتب دشوارتر خواهد شد.

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran