KHABAR VARZESHI

ديدار خاص 2 اسطوره فوتبال

-

خانواده مشهور بكام در پايتخت فرانسه ديده شدند و رونالدوي برزيلي هم به همراه نامزدش در اين رويداد شــركت كرد. ويكتوريا بكام با نمايش بينظيري از لباسهاي جديدش در فشنشوي پاريس حضور يافت و خانوادهاش او را در اين مراسم همراهي كردند. او هنگام نمايش الين پاييز/زمستان 2023 خود در پاريس در روز جمعه همسرش ديويد بكام 47 ساله و سه فرزند از چهار فرزندشان، هارپر 11 ساله، كروز 18 ساله و بروكلين 23 ساله به همراه عروسش نيكوال پلتز 28 ساله را در كنار خود داشت. تنها غايب اين جمع رومئوي 20 ساله بود كه به دليل سفر نتوانست در اين رويداد شركت كند.

ويكتورياي 48 ساله يك عكس خانوادگي شيرين از اين مراسم را در اينستاگرام به اشــتراك گذاشت و نوشت: «اين كار را بدون شما نميتوانستم انجام بدهم. همه شما را خيلي دوست دارم.»

ديدار رونالدو با بكام در فشن شو افراد مشهوري هم در اين فشن شو ديده شدند. رونالدوي برزيلي به همراه نامزد جديدش سلينا الكس هم با ديويد بكام در اين رويداد بزرگ ديدار كرد. اين دو اسطوره فوتبال بين سالهاي 2003 تا 2007 در رئالمادريد در كنار يكديگر بازي ميكردند و بار ديگر در كنار شركاي زندگي خود ويكتوريا و سلينا الكس با هم مالقات كردند. رونالدو يك پيراهن مشكي با كت پوشيده بود و سلينا با لباس سبز خيرهكنندها­ي در مراسم حضور يافت. بكام هم كه مانند هميشه شيك بود و با كت و شلوار تيرهرنگ در كنار همسر مشهورش حاضر شد.

رونالدوي 46 ســاله به تازگي با سلينا كه 14 سال از خودش كوچكتر است، نامزد كرده است. اين زوج در اوايل ژانويه امسال نامزدي خود را اعالم كردند. او چهارمين همسر مالك رئال واالدوليد خواهد بود. رونالدو قبال به مدت چهار سال با همسرش ميلن دومينگز زندگي ميكرد

و اين زوج قبل از جدايي در سال 2003 صاحب فرزندي به نام رونالد شدند. ازدواج اين مهاجم بازنشسته در سال 2005 با همسر دومش دانيال سيكارلي تنها سه ماه به طول انجاميد. رونالدو همچنين با ماريا بئاتريز آنتوني ازدواج كرد و اين زوج در طول رابطه هفت ساله خود كه در سال 2012 به پايان رسيد صاحب دو دختر شدند. برنده دو جام جهاني اكنون با سلينا زندگي خوبي را ميگذراند و اين زوج به مدت 7 ســال است كه با هم هستند. سلينا تاجر و مدل موفقي است كه اخيرا مجموعهاي از محصوالت زيبايي خودش را روانه بازار كرده است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran