KHABAR VARZESHI

آرايمجمعبه­نفع انوشيرواني­یابهتاج؟

-

باالخره زمان برگزاري انتخابات رياست فدراسيون وزنهبرداري فرا رسيد و اعضاي مجمع امروز با آراي خود از ميان دو كانديدا يكي را براي تصدي پســت رياست اين فدراســيون براي چهار سال آينده انتخاب خواهند كرد.

بــا اعالم اســتعالم نهايي ســجاد انوشــيروا­ني و ايوب بهتاج از سوي نهادهاي نظارتي توسط آرش فرهاديان مديــركل دفتر امور مشــترك فدراســيون­هاي وزارت ورزش، انتخابــات رياســت در زمان تعيين شــده در آكادمي ملي المپيك برگزار ميشــود. جليل اميــري و آرين حاتمي دو نامزد ديگر شركتكننده بودند كه به علت نداشــتن مدارك مديريتي صالحيتشان براي شركت در انتخابات رد شد.

انوشيرواني كه از خرداد گذشته و پس از صدور رأي ديوان عدالــت اداري مبنــي بر ابطال انتخابات رياســت فدراسيون در ســال 8۹3۱ و بركناري علي مرادي از ســوي وزارت ورزش به عنوان سرپرستمعرف­يشد،اكنونتالشد­ارد با كسب آرا سكان هدايت فدراسيون وزنهبــردا­ري را برعهــده بگيــرد. نايبقهرمان­بازيهايالم­پيك2۱02 لندن كه در طول هشت ماه گذشته با ايجــاد جــوي صميمي و دوســتانه، قهرمانان و پيشكسوتان اين رشته ورزشي را دور هم جمع كرده است و تمامي برنامههاي ثبتشدهدرتق­ويمساالنهف­دراسيوناعم­ازاعزامهاي برونمرزي در ردههاي گوناگون ســني، برگزاري رقابتهاي داخلي، انتخابات رؤســاي هيأتهايي كه با سرپرســت اداره ميشــد ...و را انجام داده است اكنون جديترين كانديدا براي پيروزي در اين انتخابات به شمار ميرود.

داشتن برنامهاي تدوين شده براي رساندن وزنهبرداري ايران به جايگاه اصلي خود، ارتباط مناســب با مســئوالن فدراسيونجه­انيوكنفدرا­سيونآسياوا­قبالعموميخ­انواده وزنهبرداري جزو شــاخصهاي مهم او به حساب ميآيد. از سوي ديگر ايوب بهتاج كه نامش در ورزشكشوربا­كشتيفرنگيع­جينشده است،وليدررشتهه­ايمختلفبهو­يژه وزنهبرداري در عرصــه مربيگري و داوري تبحر دارد، ديگر نامزد شركت در انتخابات اســت. بهتاج با داشتن تحصيالت عاليه و سابقه مديريتي به عنوان مديركل ورزش و جوانان اردبيل و آذربايجــا­ن شــرقي در كارنامه خود رياستودبير­يكميتههايآ­موزشومربيا­ن فدراسيون وزنهبرداري را نيز دارد. تجارب بسيار در عرصه مديريتي و آشــنايي و داشــتن احــكام مختلف در رشتههاييهم­چونكشتي،وزنهبرداري،دووميدانيج­انبازان و معلوالن، بدنسازي ...و شاخصههاي مهم بهتاج به شمار ميرود كه اعضاي مجمع به آنها توجه خواهند داشت.

به هر حــال انتخابات رياســت فدراســيون ساعت 0۱ امروز در محل آكادمي ملي المپيك برگزار و اعضاي مجمع با آراي خود از ميان انوشيرواني و بهتــاج يك نفر را بــه عنوان رئيس انتخاب خواهند كرد و به دوران رياست بيــش از دو دهــه علي مــرادي به اين فدراسيون خاتمه ميدهند. انتظار اســت، خانواده وزنهبرداري پس از اين انتخابات و تعيين رئيس جديد همگام با يكديگر با حمايت از فردي كه به عنوان نفر اول اين رشته ورزشي در كشور شناخته خواهد شد، زمينه بازگرداندن وزنهبرداري ايران به جايگاه اصلي خود در جهان را فراهم كنند.

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran