KHABAR VARZESHI

فینالپرسپو­لیس وسپاهان حساسترشد

-

ديروزبهجزد­يدارپيكان-ذوبآهنكهپي­شبينی میشد كمگل باشد، بقيه بازیها زياد گل داشت و گلهای خوبی هم داشــت. بازی پرسپوليس و تراكتور با ۵ گل، سرانجام شيرينی برای شاگردان گلمحمدی داشت و مس رفسنجان هم ۴ گل به صنعتنفت آبادان زد تا تيم آبادانی به ســقوط نزديكتر شود. بازیهای سپاهان هم كه معموالً پرگل اســت و اين تيم نشان داد به راحتی صدر جدول را به تهرانیها تعارف نمیزند. سپاهان بعد از كنار رفتن از جام حذفی تمام توان خود را روی فتح ليگ برتر گذاشت و ديروز هم هوادار را برد تا بــا روحيهای خــوب برای مصــاف ۶ امتيازی و سرنوشتســا­ز با پرســپوليس آماده شود. اگر پرسپوليس در دقيقه ۵۹ به تراكتور گل نمیزد، قطعامسيرسپ­اهانهموارت­رمیشداماگل­وحدت

هنانوف، پرسپوليس را مثل بمب انرژی به مصاف تيم خوب مورايس فرستاد.

با باخت تراكتور بايد گفت امسال رقابت قهرمانی بينهمانسهت­يمسپاهان،پرسپوليسوا­ستقالل اســت. البته امــروز طاليیپوشــ­ان اصفهانی و پرسپوليسیه­ا طرفدار تيم قلعهنويی هستند تا شايدبازیاس­تقاللمساوی­شودوياگلگه­رببرد. استقاللالب­تهاينروزها­خوببازیمیك­ندامابايد برندهشودتا­فاصلهاشبات­يمهایاولود­ومجدول بيشتر از قبل نشود. طبق شنيدهها تركيب اصلی استقالل نسبت به هفتههای قبل تغيير چندانی ندارد و ساپينتو كه البته خودش محروم است، به شكست دوباره تيم امير خيلی اميدوار است. او به چشــم خود ديد كه پرسپوليس دوباره اوج گرفته و بايد قبل از دربی تهران بازیهايش را ببرد تا به آن بازی خاص اميدوار بماند. ساپينتو حتماً میداند قلعهنويی سالها در استقالل بوده و اين تيم را خوب میشناســد و بردن اين بازی برای هواداران اســتقالل اهميت زيادی دارد اما به هر حال كار ايــن تيم مقابل نماينده ســيرجان و استقاللیها­يش راحت نيست.

پرســپوليس ديروز نشان داد مثل جام حذفی

بردنتيمهای­خوبراشروعك­ردهاست.آنهاهم انتقام بازی رفت را گرفتند و هم برای سپاهان خط و نشــان كشــيدند هرچند سپاهان هم هموارهنشان­دادهدرورزش­گاهآزادیته­راناصال رقيب دست و پا بســتهای برای پرسپوليس و استقالل نيست و بارها اين دو تيم را در پايتخت شكست داده است. آنها همين امسال در هفته اول استقالل را در آزادی بردند و حاال در انديشه پيروزی مقابل پرسپوليس هستند. سپاهان كه در جام حذفی به دســت پرســپوليس حذف شد و كنار رفــت، اصال نمیخواهد اين اتفاق در ليگ هم تكرار شود. آنهــا البتــه خــوب میداننــد پرسپوليس با روحيه شنبه آينده با كلی تماشاگر به ميدان میآيد كه به هر حال همين مسئله هم به سود تيم يحيی گلمحمدی است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran