KHABAR VARZESHI

يحييبهفرها­دنميرسد

-

تيــم فوتبــال پرســپوليس روز يكشنبهودره­فتهبيستودو­مليگ برتر با نتيجه 2-3 برابر تراكتور به برتري رسيد تا با 45 امتياز يكي از مدعيان اصلي قهرماني در ليگ بيســتودوم باشــد. سپاهان با 46 امتياز در صدر جدول قرار دارد و استقالل نيز با يك بازي كمتر و ۰4 امتياز در رده سوم است. پرسپوليس هر چند با بــرد در زمين تراكتور يك گام به سوي قهرماني برداشــت اما دبل محمد عباسزاده مقابل تيم سابق خود موجب شد رقيب ســنتي نتواند تهديدي براي ركورد خاص شاگردان فرهاد مجيدي در فصل گذشــته ليگ برتر ايران به وجود

بياورد. استقالل فصل گذشته با ۰1 گل خورده ركورد بهترين خط دفاع ليگ را به نام خود ثبت كرد؛ ركورد پيشين ليگ نيز با 13 گل خورده در اختيار استقالل بود. خط دفاعي پرسپوليس كه تا پيش از بازي بزرگ تبريز تنها ۹ گل دريافت كرده بود، در سرماي ســخت شــمالغرب ايران دورقمي شد تا استقالليها همچنان اميد به حفظ آمار و ارقام ليگ برتر به نام خود داشتهباشند.البتهركورد­استقاللازس­وي 2 تيم مس رفســنجان و آلومينيوم اراك تهديد ميشــود. مس رفسنجان با ۹ گل خــورده بهترين خط دفاعــي ليگ را در اختيــار دارد و آلومينيــو­م نيــز ۰1 گل دريافت كرده اســت. بــا توجه به 8 بازي پاياني ليگ برتــر، به احتمال زياد ركورد اســتقالل در فصل كنوني دستنخورده باقي خواهد ماند.

استقالل در فصل پيش بدون باخت عنوانقهرما­نيراكسبكرد­كهاينركورد نيز ممكن اســت ســاليان ســال به نام آبيپوشــان پايتخت باشــد. تــا هفته بيســتودوم ليــگ برتر فوتبــال ايران تيمهاي ســپاهان و مس رفسنجان با 2 شكست كمترين باخت ممكن به نام خود را در ليگ كنوني ثبت كردند. پرسپوليس و استقالل نيز با سه باخت در جايگاه دوم قرار دارنــد. يكــي از ركوردهاي خاص استقالل كه توسط رقيبان در حال تهديد اســت، ركورد كسب امتياز در يك فصل فوتبال ايران است. تيم استقالل در فصل گذشته با 68 امتياز اين ركورد را از آن خود كرد و احتمال شكسته شدن آن از سوي سپاهان و پرســپوليس وجود دارد. تيم سپاهان اكنون 46 امتياز دارد و در صورت كسب پيروزي در 8 بازي پاياني ليگ برتر ميتوانــد به ركــورد ۰۷ امتياز برســد. پرســپوليس نيز ميتواند با برد در تمام ديدارهاي پيشرو به ركــورد ۹6 امتياز برسد.البتهسپاها­نوپرسپوليس­درهفته بيستوسوم ليگ فوتبال ايران يك ديدار حساس روبهروي يكديگر دارند.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran