KHABAR VARZESHI

شهباززادهد­وبارهبهدرخ­روجينزديکش­د

باترافيكشد­يدخطحملهوا­تفاقاتقائم­شهر

-

اتفاقــات مربــوط بــه بــازي هفته بيستويكم ليگ برتر و اشتباه سجاد شهباززاده در به ثمر رساندن توپي كه در دقيقه 5۸ بازي نصيبش شــد اين بازيكنرابا­رديگرزيرسؤ­البرد.مهاجم پرسر و صداي استقالليها كه به عنوان بمبنقلوانت­قاالتيدرتا­بستانامسال به جمع آبيپوشان برگشت با پوشيدن پيراهن شماره 10 اميد اول خط حمله استقالل به شمار ميرفت تا بتواند در فصلجاريليگ­برتربارگلز­نياينتيم را به دوش بكشد.

سجاد شــهباززاد­ه در طول ماههاي گذشته به رغم حضور نسبتا خوب (از نظر دقايق) در تركيب تيم استقالل نه گلي به ثمر رســانده نــه پــاس گل داده، نه در موقعيتســا­زي براي گلزني همكاري داشــته و حتي نتوانســته براي تيمش پنالتيبگير­د.اينبازيكند­ربازيحساس خارج از خانه استقالل مقابل نساجي هم زمانــي كه بــه تركيب اضافه شــد يك موقعيت مناسب جلوي دروازه را از دست داد تــا موجي از حمالت نســبت به اين بازيكن به راه بيفتد.

شهباززاده براي بازي ديروز استقالل مقابل گلگهر ســيرجان نيز از فهرست نفرات تيم خط خورد تا مشــخص شود سرمربياستق­اللنسبتبهع­ملكردشدر اين بازي اصال راضي نيســت. از باشگاه اســتقالل خبر ميرسد عملكرد ضعيف

مهاجم33 ساله تيم استقالل در بازگشت

به اين تيــم پس از چهار فصل حضور در

سپاهان موجب شــده تا به رقم قرارداد سنگينشهباز­زادهبااينب­اشگاهمسئوا­لن استقالل قيد پرداخت پول اين بازيكن را زده و او را از حــاال در فهرســت نفــرات خروجي قرار بدهند.

شــايان ذكر است؛ شــهباززاد­ه در نيمفصلزمست­انينقلوانت­قاالتهمجزو بازيكناني بود كه استقالل ميخواست او را از جمــع نفراتش جدا كنــد اما ظاهرا خواســته ريكاردو ســاپينتو باعث شد شهباززادهد­رجمعآبيپوش­انباقيبمان­د.

با توجه به ترافيك زياد بازيكنان در خط حمله استقالل و بازگشت سبحان خاقانيازدو­رانمصدوميت،بعيدنيست شــهباززاد­ه به فكر پيدا كردن يك تيم

جديد براي فصل آينده خودش بيفتد. در حــال حاضر پيمــان بابايي، آرمان رمضاني و اميرعلي صادقي مهاجماني هســتند كه پشتســر اميرارســا­لن مطهري، مهدي قايدي و محمد محبي ماندهاند و بــه تناوب به عنوان بازيكن ذخيره وارد تركيب ميشوند.

بهاينجمعبا­يدسبحانخاق­اني3۲ ساله را هم اضافه كرد كه ظرف يك ماه اخيرپابهتو­پشدهوباپشت­سرگذاشتن دوران مصدوميت پس از جراحي رباط صليبــي در فرورديــن كامــال قادر به همراهي تيم استقالل خواهد بود گرچه به نظر ميرسد اين بازيكن فعال شرايط بازي را ندارد.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran