KHABAR VARZESHI

درپرسپوليس­بهپريراپاس­نميدهند؟

-

يورگن لوكاديا به صورت ناگهاني پرسپوليس را ترك كرد تا يحيي گلمحمدي مجبور شود يــك مهاجم خارجي ديگر به جاي ســتاره هلندي تيمش جذب كند. در نهايت هم يك مهاجم برزيلي در نيمفصل با پرســپوليس قرارداد امضا كرد. لئاندرو پريرا مهاجم برزيلي و جديد پرســپوليس كه بــه تازگي جذب و جانشــين لوكاديا شده، بعد از اينكه در بازي مقابل هوادار و سپاهان به عنوان يار جانشين وارد بــازي شــد، در ديــدار مقابــل نفت مسجدسليمان­ازابتدابهم­يدانرفتوفي­كس بــود. با توجه به مصدوميــت عمري، يحيي گلمحمديتصم­يمگرفتازخر­يدجديدش در تركيب اصلي استفاده كند.

يحيي قصد داشــت با ايــن كار باعث هماهنگي بيشــتر پريرا با ساير نفرات شود و همچنينبيشت­ردرشرايطمس­ابقهقراربگ­يرد. بااينحالمه­اجمگرانقيم­تبرزيلينتو­انست گلزنيكند.دربازيمقاب­لنفتمسجدسل­يمان پريرا به جز يكي دو صحنه كه موقعيتهاي نصــف و نيمه گيرش آمد، موقعيت آنچناني برايگلزدنن­داشت.پريرادرطول­بازيچند بار در موقعيت خوبي خودش را قرار داده بود ولي در عين تعجب بازيكنان پرسپوليس به او پــاس ندادند. اتفاقي كه خيلي به مذاق پريرا خــوش نيامد و او ناراحتــيا­ش را البته نه به صورت جدي، ولي نشان داد. بازيكن جديد قرمزهاهنوز­باسايرنفرا­تهماهنگنشد­هبود

و به نظر ميرســيد دليل اينكه او چند بار در موقعيتقرار­گرفتوليتوپ­بهاونرسيد،عدم هماهنگي با همبازيانش باشد.

با اين حال پريرا در بازي مقابل تراكتور هم دوباره به صورت فيكس براي پرسپوليس به ميــدان رفت و در كمــال تعجب باز هم اتفاقاتباز­يبانفتمسجد­سليمانتكرا­رشد. خريد جديد گلمحمدي چند بار در موقعيت خوبيقرارگر­فتوليبازيك­نانپرسپولي­سباز هــم ترجيح دادنــد كه به او پــاس ندهند. نميشــود با قاطعيت گفت كــه بازيكنان پرسپوليس از قصد به پريرا پاس نميدهند ولي اينكه اين اتفاق در چند بازي كه او براي پرســپوليس به ميدان رفت تكرار شد، كمي عجيب و البته شائبهبرانگ­يز است.

پريرادراين­چندبازيمها­جمششدانگ و فوقالعادها­ي نشــان نداده و به لحاظ شــم گلزنيوالبت­هچهارچوبشن­اسيقابلمقا­يسه بــا لوكاديا نيســت. با اين وجــود بازيكنان پرسپوليس هم چند بار به او پاس ندادند و اين بازيكن نتوانست بيشتر خودش را نشان دهد.

شــايد اولين گل براي پريرا خيلي مهم باشد و موقعي كه طلســم گل نزدنهاي او بشــكند، روند گلزنيهاي او شروع شود ولي آنطوركهمشخ­صاست،كيفيتفنيلو­كاديا به مراتب باالتر از پريرا است و ستاره هلندي از همان بازي اولش براي پرســپوليس نشان داده بود كه چه مهاجم فوقالعادها­ي است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran