KHABAR VARZESHI

ببــروجامب­گیر حساسترینپر­سپولیس-سپاهاِن۵۱سالاخیر

-

آخرینبازیپ­رسپولیس-سپاهانکهتا­این حد حساس بود، همان بازی معروف فصل ۷۸-۶۸ بــود که پرســپولیس با گلهای محسن خلیلی و سپهر حیدری ۲-یک برد و با افشین قطبی قهرمان شد. بازیهای این دو تیم البته همیشــه حســاس است اما حکایت بازی امروز فرق میکند. این از آن بازیهایی اســت که واقعا ۶ و حتی بیشتر امتیاز دارد چرا که تیم بازنده از نظر روحی روانی هم بههم میریــزد و کارش خیلی سخت میشود. پرسپولیس، سپاهان را از جام حذفی حذف کــرد و حاال تیم خوب اصفهانیدرص­ددجبراناست­اماپرسپولی­س و گلمحمدی هم روی این بازی حســاب خاصی باز کردهاند و فقط به دنبال پیروزی هستند. یحیی که مربی بسیار باتجربهای است، خوب میداند برای سپاهان مساوی کمتر از پیروزی نیست چون آنها با استقالل هم بازی کردهاند ولی پرســپولیس دربی برگشــت را درپیش دارد و میتوان گفت بازیهــای باقیمانده ســپاهان تا حدی راحتتر از پرسپولیس است.

شاگردان یحیی که در اصفهان ۴ گل به ســپاهان زدند، در این چند هفته نشان

دادند اگر قــرار به زدن گلهای زیاد و ارائه

بازی هجومی باشــد، بهترین پتانسیل را

دارند. تیمی که میتواند در اصفهان ۴ گل

به سپاهان و در تبریز ۳ گل به تراکتور بزند، قطعاپتانسی­لقهرمانیرا­داردهمانطو­رکه خود ســپاهان هــم با دبل کــردن مقابل استقالل پرمهره نشان داد این پتانسیل را دارد و حاال هم به تهران آمده تا پرسپولیس را متوقف کند و حتی در اندیشــه پیروزی مقابل تیم گلمحمدی است.

در بــازی فینالگونه امروز نقش مربیان و تعویضهای آنها بسیار مهم است. درست مثل نقش ســتارههای دو تیــم که باید بهترین بــازی فصل خود را انجام بدهند. پرسپولیسیه­ادراصفهانک­ماشتباهبود­ند و حاال برای پیروزی دوباره مقابل سپاهان نیازدارندک­هیکیازبهتر­ینبازیهایخ­ود را ارائــه بدهنــد. ســپاهان هــم بــا پرسپولیسیه­ایی چون رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو تشنه پیروزی و انتقاماست.آنهامیخواه­ندبایکتیرچ­ند نشانبزنندا­ماپرسپولیس­اینروزهادو­باره اوج گرفته و در حضــور حداقل ۰۱ هزار تماشــاگر خودی مســلما حریف بسیار خطرناکــی برای صدرنشــین لیگ برتر محسوب میشود. در نظرسنجی سایت خبرورزشی تا دیشب بیش از ۰۹ هزار نفر شرکت کرده بودند و شما همچنان تا سوت آغاز بازی حساس پرسپولیس- سپاهان فرصت دارید در این نظرسنجی شرکت کرده و رأی بدهید.

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran