KHABAR VARZESHI

قليچ:آقارحيمباا­ميريشوخيکر­ده!

-

رحيم يوسفي به تازگي در مصاحبهاي از وحيد اميري خواسته از دنياي بازي خداحافظي كند! اظهار نظر اخير او با واكنشهايمخ­تلفيروبهرو­شدهاست. يكي از اين واكنشها مربوط به وحيد قليچ، همبازي ســابق رحيم يوسفي اســت كــه در اظهار نظــري جالب ميگويد: «آقارحيم آدم شــوخطبعي اســت و احتماال با وحيد شوخي كرده اســت! همه ايران ميدانند اميري در حال حاضر يكي از آمادهترين بازيكنان ليــگ برتــر و فوتبال ماســت كه در پرسپوليس فداكارانه بازي ميكند.»

او ادامه ميدهــد: «وحيد اميري بازيكني چپپــا، دونده، خوشنفس، تكنيكي و پاسور و حتي گلزن است كه حاالحاالها ميتواند براي پرسپوليس بازي كند و مــن از او ميخواهم با اين سبك بازي تا ۰4 سالگي هم بازي كند! به جــرأت هم ميگويم هر تيمي آرزو دارد يكي مثل وحيد اميري در تركيب خودشداشتهب­اشدوماپرسپ­وليسيها هم بسيار او را دوست داريم چراكه هم فوتباليســ­ت فني و تاپي است و هم از لحاظ اخالقي نمونه است. به هر حال برخي اوقات يكسري صحبتها مطرح ميشود كه شايد جنبه شوخي داشته باشــد و وحيد هم نبايد از اين موضوع ناراحت شود. ما پيشكسوتان دلنازك هســتيم و گاهــي ممكــن اســت مصاحبههايي انجام دهيم اما واقعا ته دل هيچ كدام ما چيزي نيست.»

قليچ ضمن اشاره به بازي جنجالي اخير اســتقالل و گلگهر سيرجان، يادآور ميشــود: «واقعا دلم براي امير قلعهنويي ســوخت. حدود 35 سالي ميشودكهامي­رراميشناسم­وواقعاآدم بامعرفت و مهرباني است. حاضر بودم جــاي قلعهنويي گريه كنم چون واقعاً پنالتي نبود. من چندبــار آن صحنه پنالتيرضام­يرزاييرادي­دمكهشيرجه زد. اصال كســي به بازيكن اســتقالل نخورد كه پنالتي باشــد. متأســفانه داوريهاي ما سليقهاي شده و هركس هرجوري بخواهد، ســوت ميزند. من هنوز ماندهام داور مسابقه آقاي موعود بنياديفــر چطور آن صحنه را پنالتي گرفت؟!»

پيشكسوت پرســپوليس ادامه ميدهد: «من با خود امير قلعهنويي هم تلفني صحبت كردم. او زمان بازي هم يك مديــر و هافبكي خــالق بود كه تأثيرش را در تيم شــاهين و استقالل ديدهبوديم.بهعنوانمرب­يهمهرجايي رفته، موفق ظاهر شــده و تيمش را در حد يك مدعي باال برده اســت. شــما زحمتميكشيد­وتمرينميكن­يدكه موفق شويد اما يك سوت اشتباه همه رشتههاي شــما را پنبه ميكند. آن صحنه به هيچ عنوان پنالتي نبود و امير و تيمش مظلوم واقع شدند. من كاري به اســتقالل ندارم و منظور من شكل داوريهاست كه معلوم نيست بر چه اساســي است. هر كســي هرجوري دوست داشته باشد، سوت ميزند و من يكيواقعانم­يدانمدركمي­تهداورانچه خبر اســت؟ همه هم بهانه ميكنند 9$5 نداريم، مگر قبال داشــتهايم؟ داوري كه كارش را بلد باشــد، بدون 9$5 هم درست ســوت ميزند و به نظرم اين حرفها بيشتر بهانه است.»

وحيــد قليچ درخصــوص ديدار حســاس پرسپوليس و ســپاهان نيز ميگويد: «به نظرم اين بازي يكي از دو فينال ليگ برتر است. اولي همين بازي اســت و دومي ديدار پرسپوليس برابر اســتقالل خواهد بود. پرسپوليس با توجه به پيروزي شــيرين در مرحله يكهشتمنهاي­يجامحذفيدر­اصفهان از روحيه بهتر و اعتماد به نفس باالتري برخوردار اســت. شــاگردان يحيي گلمحمديميت­وانندمثلجا­محذفي در ايــن ديدار هم مقابل ســپاهان به برتري برسند چراكه براي قهرماني به پيروزي در اين ديدار نياز مبرم دارند.»

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran