KHABAR VARZESHI

مقصـدنهــا­يـيپـادشــ­اه

-

براســاس ادعاي اخير همسر سابق توماس توخل، بركناري او از چلسي كامال غيرفني بوده اســت. توخل به داليل غيرفني و بعد از اينكه مقبوليت خود نزد بازيكنان چلسي را از دست داد، از چلسي اخراج شد. در جلسه دادگاه رسيدگي به جدايي توماس توخل و همسر ســابقش، سيسي كه در مونيخ برگزار شد، جزئيات جديدي از اتفاقات آن روزها افشا شد تا ديگر ترديدي در اين مورد وجود نداشته باشد. روزنامه آلماني بيلد گزارش داد سيسي، همسر سابق توخل كه

قبال به شــغل روزنامهنگا­ري مشغول بوده، مدعي شده در آن مقطع تماسي از لندن دريافت كرده كه در آن به داليل بركناري اين مربي اشاره شده است.

ظاهرا به او گفته شده بازيكنان چلسي ديگر احترامي براي سرمربي خود كه آنها را قهرمان چمپيونزليگ كرد، قائل نيستند. اين مسائل نشأت گرفته از اتفاقات خارج از زمين بوده كه در زندگي اين مربي آلماني جريان داشته است. بيلد اعالم كرده داليل از دست رفتن مقبوليت توخل در يك ايميل اعالم شده

و اين مربي در تالش بوده كه با يك دســتور موقت از افشاي آن توسط همسر سابقش جلوگيري كند. اين در حالي است كه در آن زمان، از اختالف نظر بين توخل و تاد بولي به عنوان دليل بركناري سرمربي وقت چلسي ياد ميشد. بيلد در پايان گزارش خود تأكيد كرد به داليل قانوني قادر به انتشــار متن كامل و اطالعات ايميل يادشده نيست و توخل و همسر سابقش نيز حاضر به توضيح در اينباره نبودند.

مشكل بزرگ بارسلونا اين است كه خطر «بازي جوانمردانه مالي» را حس ميكند كه حتي باعث شــد براي ثبت نام بازيكناني مثل گاوي و آرائوخو به مشكل بخورند. به همين دليلدرآيند­ههماگربهطر­زقابلتوجهي­دستمزدبازي­كنان بارسلونا كاهش پيدا نكند، سازمان ليگ اسپانيا اجازه ثبت قرارداد جديد را نخواهد داد.

همهچيز به نفع پياسجي تا امروز منطقيترين گزينه و پيشنهاد از لحاظ اقتصادي و ورزشــي همين پيشنهاد پياسجي اســت. پيش از اين خورخهمسيول­وئيسكامپوس­دراينموردم­ذاكرهكردها­ند كه البته بدون توافق به پايان رسيد. با اين وجود توافق كردند كه به گفتوگوهايش­ان براي تمديد قرارداد لئو ادامه دهند كه پس از حذف از ليگ قهرمانان اروپا اين اتفاق رخ خواهد داد. منطقي اســت كــه خود ناصر الخليفي شــخصا وارد مذاكراتشود،براياينكهب­ازيكنموردن­ظربهتازگيق­هرمان جام جهاني شده و جايزه بهترين بازيكن فيفا را برده است. البتــه لئو هــم در مصاحبهاي اخيرا با ســايت باشــگاه پاريسنژرمن گفته كه در پاريس راحت است، حرفي كه به نفع ادامه حضورش در پايتخت فرانسه خواهد بود.

مشكل پاريسيها پروژه ورزشــي هم براي ليونل مســي مهم است و به نظر ميرســد پاريســنژر­من هم در نهايت مجبور به كاهش هزينهها خواهد شــد. چيزي كه ممكن اســت بر ميزان سرمايهگذار­ي در خريد و تمديد تأثير بگذارد. ليونل مسي بــا كيليان امباپه رابطه خوبــي دارد و اين يك عامل براي جدايياش نخواهد شد. خانوادهاش هم بعد از نزديك به ۲ سال حضور در پاريس با اين شهر سازگار شدهاند. با اين حال مذاكراتي كه در ماه ژانويه انجام شــد، نشان داد صحبت از توافق اصولي صورت نگرفته و هنوز اين پروســه در مسير درست قرار ندارد. به همين دليل باشگاه پاريسنژرمن بايد براي راضي كردن مسي بيشتر تالش كند.

عاشقانه لئو در بارسلونا هنوز اين اميد وجود دارد كه لئو تصميم بگيرد براي يك اتفاق عاشقانه برگردد تا با هواداران كاتاالنها خداحافظي كند. همچنين زندگي خانوادگياش را يك ســال قبل از انتقال به آمريكا در بارسلونا از سر بگيرد. در رختكن بارســلونا هم بازيكناني حضــور دارند كه اين بازگشتراام­كانپذيرميب­ينندامااين­تصميمبيشتر­قلبي خواهد بود تا اينكه به وضعيت اقتصادي و حتي ورزشي مربوط باشــد، چيزي كه در بارسلونا هم فعال براي مسي وسوسهانگيز­نيست.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran