KHABAR VARZESHI

عصبانيترون­الدوازمسي

-

كريستيانو رونالدو در ورزشگاه ملك عبدا... شب پرحاشيهاي را پشتسر گذاشــت. او كه از شكست تيمش خشمگين بود، به تشويق شدن ليونل مسي توسط هواداران االتحاد هم واكنش جالبي نشــان داد. النصر پنجشنبهشــ­ب گذشــته در يكي از حســاسترين بازيهاي فصل با يك گل مغلوب االتحاد شد تا صدر جدول ليگ عربستان را به اين تيم واگذار كند. كريستيانو رونالدو كه در اين بازي نتوانست كار خاصي براي تيمش انجام دهد، بعد از به صدا در آمدن ســوت پايان، درحالي كه بســيار خشمگين بود، احساسات منفي خود را سر بطريهاي آب كنار زمين خالي كرد. در يكي از الكالسيكوه­اي فوتبال عربستان، االتحاد در ورزشگاه اختصاصي خود موفق شد با گل دقيقه 80 رومارينيو، النصر را با رونالدو شكســت دهد. در اين بازي كه با قضاوت متئو الهوز اسپانيايي برگزار شد، رونالدو نتوانست ناجي تيمش شود و در پايان بازي هم بسيار عصباني بود، تا جايي كه بالگدبهبطر­يهايآبرويز­مينكوبيد.اوخشمينهفت­هداشت كه وقتي كنار زمين رسيد، آن را سر بطريهاي آب خالي كرد.

همتيميهاي رونالدو كه تاكنون او را به اين اندازه خشــمگين نديده بودند، با احتياط نزد اين بازيكن رفته و دعوت به آرامشش كردند. اين در حالي بود كه هواداران االتحاد ورزشــگاه را روي سرخودگذاشت­هبودندوبها­ينرفتاررون­الدوواكنشي­منفينشان دادند. دوربينها همچنين لحظهاي را شــكار كردند كه در آن هواداران االتحاد نام ليونل مســي را صدا ميزدند. تشويقهاي «مســي مســي» آنها با واكنش جالب رونالدو روبهرو شد. او با حركات دســت خودش به گونــهاي واكنش نشــان داد كه االتحاديها در حال مزخرف گفتن هستند. رونالدو حيرتزده نشــان ميداد و برايش عجيب بود كه چرا در جريان اين بازي حساس بايد شعارهاي حمايتي از مسي را بشنود.

اين اولين شكســت رونالدو در ليگ برتر عربستان بود كه باعثشدالنص­ربايكامتيا­زكمترنسبتب­هاالتحاد،صدرجدول را از دست بدهد. فوقستاره پرتغالي كه با قراردادي۳7­1 ميليون پوندي به النصر پيوست تاكنون در 8 بازي 8 گل براي اين تيم به ثمر رسانده است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran