KHABAR VARZESHI

ستارهسرخها­چشمو چراغتيمگلم­حمدي

-

نگاهيبهآما­رحضوروحيدا­ميريدرتركي­بتيمپرسپول­يسدراينفصل مشخص ميكند اين بازيكن يكي از نفرات مورد اعتماد كادر فني است. مسابقات ليگ برتر بيستودوم در شرايطي آغاز شد كه وحيد اميري در ارديبهشت ســال جاري پس از آسيبديدگي از ناحيه كمر تحت عمل جراحــي قرار گرفت و پس از ماههــا دوري از جمع همتيميهايش در پرســپوليس و اردوهاي تيم ملي، هفتههاي اول ليگ اين فصل را نيز از دست داد.

وحيد اميري اولين بار در فصل جاري در ديدار مقابل ملوان در تركيب ثابت اين تيم به ميدان رفت و ۰۸ دقيقه هم در تركيب اين تيم بود. نكته جالب توجه درباره اين بازيكن اين است كه وحيد اميري تاكنون از مجموع ۲۲ هفته رقابتهاي ليگ برتري در 6۱ مسابقه براي پرسپوليس به ميدان رفته كه در 4۱ بازي از ابتدا در تركيب تيمش حضور داشته است. او تنها در دو مســابقه مقابــل تيمهاي تراكتور و ســپاهان از بيــرون به جمع همتيميهايش اضافه شده است.

مجموع دقايق بــازی اين بازيكن در 6۱ بــازي اين فصلي كه براي پرسپوليس به ميدان رفته به ۲۷۲۱ دقيقه رسيده كه ميانگين تقريبي ۰۸ دقيقه حضور در همه رقابتها را براي اين بازيكن بر جاي ميگذارد. نكته مهمتر اينكه اميري در ۱۱ مسابقه پرسپوليس در اين فصل ۰9 دقيقه در تركيــب اين تيم حضور داشــته و به عنوان بازيكــن فيكس در تركيب پرسپوليس چشم و چراغ سرمربي تيمش بوده است.

جالبتر اينكه اميري پس از بازگشــت از جام جهاني (كه در هر سه بازي تيم ملي نيمكتنشين بود) از ديدار مقابل استقالل (دربي) تا هفته پيش در همــه بازيها فيكس بوده و تنها در يك ديدار مقابل نســاجي مازندران در دقيقه ۸۸ تعويض شد و جاي خودش را به حامد پاكدل داد.

وحيداميريد­رتمريناترو­زهاياخيرپر­سپوليسنيزج­زوآمادهتري­ن بازيكنانبو­دوباتوجهبه­درخششاينبا­زيكندرهفته­هايگذشتهبه­ويژه مقابل ســپاهان و تراكتور پيشبيني ميشــود او در ديدار حساس هفته بيستوسوممق­ابلسپاهانن­يزازابتداد­رتركيبپرسپ­وليسبهميدا­نبرود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran