KHABAR VARZESHI

سپاهان بازی سالرا 1 وضعیتزرددر­پرسپولیس باشایستگیب­رد تیم مورایس با شایستگی در صدر ماند بازیکنبرزی­لیپرسپولیس­درخدمتسپاه­ان

-

سپاهان در نیمه اول بهتر از پرسپولیس بازی کرد و یک گل هم زد که خیلی از کارشناسان داوری گفتند سالم بود. آنها در همان نیمه میتوانستند حداقل ۲ گل بزنند اما در نهایت پرسپولیس ۰۱نفره را در دقایق آخر بردند تا یکی از شــیرینتری­ن بردهای چند سال اخیر را در پایتخت کسب کنند. سپاهان که در تهران استقالل را هم برده بود، از اخراج پریرا هم نهایت اســتفاده را برد و در نیمه دوم از اندک موقعیتهای خود استفاده کرد. این تیم را گرفت. سینا اسدبیگی بازی را از دست داد و در جریان مســابقه هم پورعلیگنجی مصدوم شد و با اخراج پریرا پازل تکمیل شد. پریرا که یک اخطار داشت باید میدانست که نباید آن حرکت را انجام بدهد و در واقع انجام حرکت خشــن با وجود یــک کارت، هیچ توجیهی نداشت. پرسپولیس در خلق موقعیت گل هم موفق نبود و حتی محمد عمری هم در اواخر مســابقه مصدوم شد و بیرون رفت. آنها که در سه بازی قبلی ۰۱ گلزدهبودند،دراینبازیف­وقالعادهحس­اسگلینزدند و در نهایت چهارمین باخت فصل خود را متحمل شدند که به هر حال عدد باالیی است. برای پرسپولیس حتی تساویدرباز­یدیروزهمنت­یجهخوبینبو­دامادرنهای­ت باختند تا کار برایشــان ســختتر شــود البته آنها و استقالل هنوز کامال ناامید نیستند ولی به نظر میرسد باید انرژی بیشتری روی جامحذفی بگذارند!

بدشانســیه­ای پرسپولیس و بازی بد این تیم دلیل نمیشودکهاز­کناربازیخو­بسپاهانبگذ­ریم،حتی اگر گل آفســاید آنها در نیمه اول را کنار بگذاریم که اتفاقا از نظر تاکتیکی یک گل بسیار فنی و خوب بود، باید به بازی نسبتا برتر مورایس اشاره کنیم. آنها توپ را به خوبی میچرخاندند و همین که به پرسپولیس

موقعیت گل ندادند نشــان از کار بزرگشــان دارد. سپاهان البته هنوز با امثال تراکتور، مس رفسنجان ...و بازی دارد اما فراموش نکنیم که اســتقالل را هم رفت و برگشــت برد و بدون حرف و حدیث هم برد. سپاهانبااد­امهاینروند­شانساولقهر­مانیاستمگر آنکه چند بازی متوالی افت کند و نتیجه نگیرد و در آن سو پرسپولیس و استقالل بازیهای خود را ببرند. غولهایتهرا­نیتازهدربی­تهرانراهمد­ارندکهنتیج­ه آن بازی هم میتواند به سود سپاهان باشد، سپاهانی کهنشانداده­درتهرانراح­تترازاصفها­نپرسپولیس و استقالل را شکست میدهد!

پرسپولیس

سپاهان

استقاللیاف­والد؟

تا دیشــب حدود ۰۲ هزار نفر در نظرســنجی سایت خبرورزشی شرکت کرده بودند. شما هم تا سوت شروع بازی فوالد- اســتقالل فرصت دارید در این نظرسنجی شرکتکنید.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran