KHABAR VARZESHI

کارپرسپولی­سبرايقهرما­نيسختشد

-

یحیيگلمحمد­يدرنشستخبر­يپسازشکست مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از هر چیز از همه هوادارانما­ن باید عذرخواهي کنم. با وجود حضور گرم و پرشورشان نتوانستیم خوشحالشان کنیم. از این بابت واقعا شرمندهایم.

وي افزود: نیمه اول بازي خوبي را انجام ندادیم و تحــت تأثیر حریف بودیم. در نیمه اول با ۰۱نفره شــدن، تنبیه شدیم. نیمه دوم اما بچهها شجاعانه بازيکردندو­توانستنددف­اعجانانهاي­مقابلسپاها­ن داشــته باشــند. گل که خوردیم دقایقي بود که نميشد جبران کرد ولي به بازی نیمه دوم بازیکنان افتخارميکن­م.

سرمربيپرسپ­ولیسگفت:باختبدموقع­يبود و کارمان را براي قهرماني خیلي سخت کرد. فاصله زیاد شد اما نباید ناامید شویم. باید تالش و بیشتر کارکنیم.ازبازیکنان­ميخواهمتسل­یمنشوندوفک­ر نکنند قهرماني از دستمان رفته، کار سخت است ولي به آینده امیدواریم و انشــاءا... بتوانیم جبران کنیم. وي در خصــوص آخرین وضعیت مرتضي پورعليگنجي، عنوان کرد: خبر خاصي هنوز ندارم. قرار اســت 05, بگیرد. االن در بیمارستان است و مصدومیت او از ناحیه گردن بود.

گلمحمدي در خصوص اینکه بعد از ۰۱نفره شــدن، عیسي آلکثیر را اضافه کرد گفت: مهاجم بیرونکشیدی­مومهاجماضا­فهکردیم.ميخواستیم با ســرعت بتوانیم به فضاهاي پشت دفاع حریف برسیم و همچنین بهتر دفاع کنیم. بیشتر به خاطر این بود.

ويدرخصوصمس­ائلماليپرس­پولیساظهار داشــت: االن بازي را باختهایم و متأسفانه امتیازي نگرفتیم.االندرمورد­اینمسائلصح­بتکنیمفکر نميکنم گوش شنوا و خریداري وجود داشته باشد.

سرمربيپرسپ­ولیسدرمورد­دلیلسکوتيک­ه در پیش گرفته بود، گفت: اتفاقات زیادي در چند ماه اخیر افتاد. نميخواهم مســائل را زیاد باز کنم. داخل و بیرون تیم وضعیتي وجود داشت و خصوصاً در بحث داوري، اتفاقاتي متأسفانه افتاد اما االن که تیممان باخته اگر حرفي بزنیم شاید کسي اهمیت ندهــد. نمونه آن، امــروز در ۵ دقیقه آخر، داور دو خطاي خیلي راحت را به سپاهان هدیه داد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran