KHABAR VARZESHI

دقيقي:قزوينريشهف­وتباليندار­د

-

گل: هــادی محمدی -19( گلبهخــودی) داور: بيژن حيدری، كمكها: اميرمحمــد داودزاده و عباس پورحيدری اخطار: محمد آقاجانپور و گوستاوو اگنين (تراكتور)، ايمان سليمی، فرشيد باقری و ميثم تيموری (مس) ورزشگاه يادگار امام تبريز بازيكنانتر­اكتور بازيكنانمس احسان مراديان، هادی محمدی، داود نوشــی صوفيانی، رامتين آرش قادری، صفــا هادی ۶۴سليمانزا­ده، جفرسون باهيا، محمد قنبری ۰۸- حامد پاكدل، ايمان ســليمی، ســيدمهدی محمدآقاجان­پور۶۴-سيدمحمد حسينی، مهرداد رضايی ۹۵حســينی، گوســتاوو اگنين، شاهين توكلی، حسن جعفری، ريكاردوآلو­ز،محمدرضاعبا­سی مهدیتركمان­۴۷-اميدلطيفی، ۷۶- مهــدی كيانــی، مهدی مهدیمحبی۴۷-ميثمتيموری، هاشــمنژاد،رضااسدیورو­مرو محسنآذرباد­۹۵-فرشيدباقری گومز۶۴-محمدعباسزا­ده ولوسيانوپر­يرا۰۹-مجيدنصيری سرمربی:پاكوخمز سرمربی:محمدربيعی

محمد عباسزاده كه هفته پيش 2 گل به پرســپوليس زده بود، از ابتدا روی نيمكت نشســت و مهدی هاشمزاده جايگزين او شد. برخالف جريان بازی، اين مس بود كه با گل بــه خودی حريف از تراكتور پيش افتاد. در دقيقه ۶ با ارســال توپ اســدی از جناح راســت روی دروازه مس، هاشــمنژاد در حالی كه فقط نوشی صوفيانی را مقابلش داشت، توپ را به بيرون زد. در دقيقه 19 محمدی مدافع تراكتور قصد داشت با پاس به عقب توپ را به مراديان برساند اما سر خوردن او باعث شد توپ بدون مزاحمتوغلت­انغلتانيكی­ازعجيبترين­گلبهخودیها­یليگرقمبخو­رد. بعد از اين گل تراكتور خيلی تالش كرد به گل برسد كه كاری از پيش نبرد و البته در دقيقه 43 ضربه آكروباتيك هاشمنژاد به تير دروازه مس برخورد كرد. در نيمه دوم تراكتور با سه تعويض شروع كرد و عباسزاده را در پيشانی خط حمله به ميدان فرستاد. در دقيقه 49 عباسزاده روی پاس گستاوو با گلر مس تكبهتك شــد اما توپ را به شكل عجيبی به بيرون زد. در ادامه خمز باز هم برای تغيير نتيجه دست به تعويض زد اما هيچيك از تعويضها جواب نداد تا مسیها با 3 امتياز شيرين باالتر از تراكتور در جدول ردهبندی قرار بگيرند.

ســعيد دقيقي، سرمربي شمسآذر قزوين اينبار از صعود تيمش به ليگ برتر سخن گفت و ميگويد: «ديگر مردم قزوين ميتوانند تيمشان را در ليگ برتر ببينند. حاال با صعود به ليگ برتر در ادامه راه ميخواهيم بازيهاي باكيفيتي ارائه دهيم و به دنبال ركوردهاي جاودانه هستيم تا بيشترين گل زده و كمترين گلخوردهراخ­لقكنيماماچ­يزيكههستاي­نكهقزوينري­شهفوتباليآ­نچناني ندارد. اولين بار است در تاريخ فوتبال قزوين كه چنين اتفاقي رخ ميدهد. اگر قب ًال پيكان اينجا بود كام ًال فرماليتــه بود. به هر حال اميدوارم در آينده اتفاق خوبي براي فوتبال قزوين در ليگ برتر بيفتد و همه مسئوالن پاي كار بيايند.»

عجيبترينگل­ليگبرتر

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran