KHABAR VARZESHI

تاكنونتيمي­بامنسقوطنك­رده

-

پنج بار از باشگاه نفت آبادان پيشنهاد داشــتم اما هيچ زماني اين همكاري صورت نگرفت و سرنوشت من به اين رقم خــورد كه در چنين شــرايطي هدايت نفت را قبول كنم. شــايد هر عقل سليمي هدايت اين تيم را در اين شرايطنميپذ­يرفت.يعنيهيچمرب­ي وقتي تيمي در چنين وضعيتي قرار دارد ريســك نميكند مگــر اينكه بخواهند كار خاصي انجام دهد و من براي كار خاص به آبادان آمدم. از اينكه به عنوان يك خوزستاني ميبينم كه دو تيم نفتي در قعر جدول ليگ برتر قرار دارند، آن هم وقتي كه اين ادعا را داريم كه استان اول از نظر فوتبالي در كشور هستيم به من برميخورد.» تاكنون تيمي با من سقوط

نكرده است وي بيان كرد: 13« ســال در عرصه مربيگري فعاليــت دارم ولي تاكنون تيمي با من ســقوط نكرده و خودم خوب ميدانم اگر نفت آبادان سقوط كند آنهايي كه با عبدا... ويسي دشمن و به دنبال بهانه هســتند، ميگويند نفت را ويسي انداخت در حالي كه اين تيم همين االن از گزينههاي سقوط اســت. اگر نفت آبــادان در ردههاي سيزدهم يا چهاردهم بود هدايت آن را قبول نميكردم زيــرا ممكن بود به ردههــاي پايينتر برود امــا اكنون آگاهانهاين­مسئوليتراپ­ذيرفتموجو آبادان را خوب ميشناسم و دوستان بســيار خوبي در اين شــهر دارم كه ميدانم به من كمك ميكنند. ضمن اينكه حدود 12 بازيكن كه اكنون در اين تيم هستند در گذشته با من كار ميكردنــد و ميتوانند به من كمك كنند.» نفت سكته كرده اما نمرده است وي در پاسخ به اين سؤال كه خيليها عنوان ميكنند ويسي ريسك كرده و شمادرچنينش­رايطيچقدرب­هماندن نفت در ليگ برتــر اطمينان داريد؟ گفت: «من بــه بازيكناني كه در تيم هستندوتمام­اينمجموعها­يماندارم و تالش ميكنيم بمانيم. ما با تالش و اميدزندهاي­م.حتيبيماريك­هسرطان دارد و دكترها او را جواب كردهاند اگر اميد داشته باشــد، ميتواند سالها زندگي كند و حتي بيمارياش بهبود پيدا كند. صنعت نفت االن ســكته كرده اما نمرده است.»

وي در پايــان عنــوان كرد: «از زماني كــه هدايت نفــت را برعهده گرفتم روي مسائل روحي رواني تيم كار كردهايم و اگر بــا خود بازيكنان صحبتكنيدكه­درجلسهتمري­نيمان چه گذشــت، خواهند گفت كه نوع تمرين و رفتار آنها با همديگر متفاوت شده بود و حتي به خود بازيكنان هم گفتم من در چنين شــرايطي هيچ چيزي از نظر فني ندارم كه به شــما آموزش دهــم اما از نظر روحي رواني روي بازيكنان آنقدر كار ميكنم تا در حــد يك تيــم قهرمان شــوند و به بازيكنانگف­تممردمخوزس­تانوحتي خودمناكنون­بهشمانيازد­اريموبايد تيم را در جدول حفظ كنيم.»

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran