KHABAR VARZESHI

برندگاناول­يندورهمساب­قاتانتخابي تيممليفانك­شنالفيتنس

-

كاپيتان دوم تيم فوتبال آلومينيوم گفت: «بازي با پيكان جوان و جنگنده، دشــوار است. تمام تالش خود را ميكنيم تا بهترين نتيجه را از ديدار با اين تيم بگيريم.» ميالد فخرالديني درباره تساوي برابر سپاهان و ملوان، اظهار داشت: «در 2 هفته گذشته از مسابقات ليگ برتر فوتبال برابر سپاهان كه براي قهرماني ميجنگد و مقابل ملوان توانستيم به تساوي برسيم. ديدار مقابل ملوان دشوار بود زيرا تيمي كه در انزلي بازي ميكند، كار سختي دارد. ميتوانستيم ملوان را ببريم اما مساوي هم در انزلي براي آلومينيوم خوب بود و تمام تالش خود را ميكنيم تا همين روند را ادامه دهيم.»

او درباره ديدار ديدار با پيكان در هفته بيستوسوم ليگ برتر خاطرنشان كرد: «بازي با پيكان دشوار و اين تيم جوان و جنگنده است و كادر فني خوبي دارد. تمام تالش خود را ميكنيم تا بهترين نتيجه را از ديدار با پيكان بگيريم و پيش از عيد نوروز نتيجه خوبي گرفته باشيم تا بعد از تعطيالت امتيازات الزم را جمع كنيم.» اوليندورهم­سابقاتانتخ­ابيتيممليف­انكشنال فيتنس ايران در تاريخ 19 اسفند سال 1401 برگزار شد. در اين رقابتها 0۵1 ورزشكار آقا و ۵۷ ورزشكار خانم شركت كرده بودند كه 20 ورزشكار آقا و 10 ورزشكار خانم جواز حضور در فينال حضوري را دريافت كردند كه در نهايت در بخش آقايان سعيد مولوي از تهران، عباس خزلي از كرمانشــاه و فرشيد عمارلو از مشهد نفرات اول تا سوم بودند.

در بخش بانوان نيز هديه ويسي از تهران، مريم زنبق از البرز و مولود زماني از تهران عنوان اول تا سوم بخش بانوان را به دست آوردند.

ورزشكاران قهرمان در تاريخ 22 اسفند وارد كمپ تيم ملي خواهند شد و زير نظر جناب آقای مرتضی كاشــانی، سرمربي تيم ملي فانكشنال فيتنس ايران تمرينات تكميلي را براي اعزام به مسابقات آسيايي كرهجنوبي انجام خواهند داد.

اين مســابقات با كادر فنی شامل آقايان پوريامحمدي،مالكضيايي،پوياكوهيوخ­انم صفــري كه طراحــي و چيدمان تســتها را عهدهدار بودند و به ســرداوري رئيس كميته داوران كشــور جناب آقای محمدعلي بامري، برگزار شد.

باتشكرازرئ­يسكميتهفان­كشنالفيتنس كشور جناب آقای عسگر آزاديان و همچنين دبير كميته جناب آقای اميد آزاديان.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran