KHABAR VARZESHI

دوست دارم در جامحذفي هم با استقالل بازي كنيم

-

با ابراهيم اسدي در حالي تماس گرفتيم كههنوزچندس­اعتيتاشروع­الكالسيكو (لقب ديدارهاي پرســپوليس و سپاهان اصفهــان) مانــده بود. كاپيتان ســابق پرســپوليس معتقد بود اين تيم قبل از پايــان هفتــه ســيام قهرمــان ليگ بيستودوم خواهد شد. ابراهيم اسدي به خبرورزشي گفت: اين تيم شايستهترين تيم فعلي فوتبال ماســت كه بازيهاي درون خانه و بيرون خانه براي بازيكنانش هيچ فرقــي نميكنــد. شــما ديديد پرســپوليس در اصفهان و تبريز چگونه برابر تيمهــاي مدعــي و گردنكلفت سپاهان و تراكتور بازي كرد و برنده شد.

وي ادامه داد: اين نتايج نشاندهنده شــخصيت باالي قهرماني و برنده بودن بروبچههاي پرسپوليس است. تيمي كه برايش فرقــي نكند در خانه بازي كند يا بيرون خانــه يعني شــخصيت دارد و پرسپوليس االن چنين تيمي است. اين شخصيت به نظر من به كادر فني و بزرگ ترهاي تيم هم برميگردد. اينكه كنار اين تيميحييگلم­حمدي،افشينپيروا­نيو كريم باقري حضور دارند خودش نعمتي بزرگاست.هرسهاينافر­اددرپرسپول­يس توپ زده و بازوبند كاپيتاني هم بستهاند بنابراين به خوبي با شرايط فوتبال ايران و پرسپوليس آشنا هستند. پرسپوليس با اين نفرات و شرايط فعلي ميتواند زودتر ازاتمامليگ­قهرمانشدهو­دلهواداران­ش را شاد كند.

از ابراهيم اسدي كه خودش در ليگ اول حرفــهاي كشــور در هفته آخر گل قهرماني پرسپوليس را زده پرسيديم كه قهرمانيدرر­وزآخرهمهيج­انانگيزاست يا نه، به ما گفت: بله اما استرس زيادي هم دارد. ما شايد درون زمين خيلي متوجه آن لحظات نبوديم و بيشتر عليآقا پروين

و نيمكت پرســپوليس اين اســترس را احساس ميكردند چراكه استقالل هم با ملوانانزلي­بازيداشت.هراتفاقيمم­كن اســت در هفته آخر بيفتد هرچند واقعاً هيجانانگيز است. من هرگز هفته آخر اوليــن دوره ليــگ برتر و گلــي كه به فجرسپاســي شــيراز زدم را فراموش نخواهمكرد.شايدفقطسپه­رحيدريكه گل قهرماني پرسپوليس در ليگ هفتم را به سپاهان اصفهان زد بتواند خوشحالي آن روز من را درك كند. البته يك روز بعد بيشتر متوجه شــدم چه اتفاقي افتاده و هنوز هم مديون همبازيانم هســتند كه كمك كردنــد آن گل را بزنم. هنوز هم احســاس ميكنــم بخشــي از تاريخ پرسپوليس هستم و اين خيلي ارزشمند اســت. اميدوارم گل قهرماني اين فصل پرسپوليسزو­دترازهفتهس­يامزدهشود.

كاپيتان سابق پرسپوليس اشارهاي هــم بــه جامحذفي كــرده و ميگويد: خيليها معتقدند ســختترين قرعه به

پرسپوليس خورده است. يحيي گلمحمدي و شــاگردانش پس از حذف سپاهان در اصفهان و مرحله يك هشــتم نهايي، حاال بايد در يكچهارم نهايي بــه فوالد خوزســتان يا گلگهر ســيرجان ميخورند كه هر دو تيم جزو مدعيان هستند. با اين حال من معتقدم قرعه خيلي براي اين پرسپوليس فرقي نميكند.اتفاقامنخو­دمدوستدارم­بعد از فــوالد يــا گلگهر، پرســپوليس در جامحذفي به استقالل برخورد كند. يك دربي ديگر كه ميتواند تماشاگران را به ســمت فوتبال بكشــاند. پرسپوليس گلمحمدي يك تيم نترس و با اعتماد به نفس باالست كه اين فصل فرصت اين را دارد كه هم جامحذفي و هم ليگ را با هم ببرد و اتوماتيكوا­ر قهرمان ســوپرجام شود. به نظرم در فصل جاري اين فرصت فراهــم شــده و تيــم خوشروحيــه پرسپوليسمي­تواندبااين­اعتمادبهنف­س باال سهگانه را كسب كند.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran