KHABAR VARZESHI

استقاللومن­صوريان ۰۹دقيقهداد­اشنيستند

-

استقالل بعد از بردن تيم امير قلعهنويي بايد با شاگردان عليرضا منصوريــان در اهواز پيكار كند. عليرضا منصوريان كه در ميان هواداراناس­تقاللملقبب­هداشعليمنص­ورياناست،درسومين هفتهاي كه روي نيمكت فوالد مينشيند بايد با تيم محبوبش پيكار كند. منصوريان از دو بازي قبلي صاحب يك پيروزي و يك مساويشدهوا­زانگيزههاي­شخصيزياديب­رايتقابلبا­استقالل برخوردار اســت. در آن سو شاگردان ســاپينتو هم محكوم به برادركشي هستند و بايد فوالد و منصوريان را در اهواز شكست دهند؛ كاري كه در ورزشــگاه آزادي و در بازي رفت از پس آن برنيامدند. اســتقالل در تهران با فوالد يك-يك مساوي كرد و حاال بايد در اهواز اين تيم را كه كلي تغيير فني و مديريتي داشته شكست دهد.

حاال ديگر در فوالد نه خبري از گرشاســبي و وريا غفوري است و نه جواد نكونام. از طرفي استقالل در حالي به مصاف تيم منصوريان ميرود كه هفته قبل در يك بازي دراماتيك گلگهر و امير قلعهنويي را مغلوب كرد و حاال با روحيهاي بسيار خوب پا به خوزســتان ميگذارد. از طرفي منصوريان خوب ميداند كه بسياري از هواداران فوالد دل خوشي از حضور او در اهواز ندارند و فقط پيروزي مقابل استقالل است كه ميتواند فضا را براي او تا حد زيادي تلطيف كند. حتي شــايد نتيجه مســاوي هم براي منصوريانمق­ابلتيمسابق­شبدنباشدام­ابراياستقا­لليهاهيچ چيز جز پيروزي و كســب هر ۳ امتياز قانعكننده نيســت. هر نتيجهاي كه در بازي پرســپوليس و سپاهان ثبت شود، براي استقالل و اســتقاللي­ها فرقي نميكند و آنها حتما بايد فوالد منصوريان را شكست دهند.

بازي در اهواز البته در اين فصل از ســال و در ساعت ۹۱ چندان سخت نيست. استقالل هم به خاطر نتايج خوبي كه در هفتههاي گذشته كسب كرده اين روزها شرايط روحي رواني مطلوبي دارد اما روي فوالديها و به خصوص كادر فني اين تيم فشارزياديو­جودداردوآن­هاهممثلاست­قاللمجبورن­دفوتبالي هجومــي و در عين حال نتيجهگرا ارائه كنند. همه اين عوامل دست به دست هم ميدهد تا فوتبالدوست­ان به تماشاي يك بازي زيبا و جذاب اميدوار باشند. ديداري كه ميتواند استقالل را در كورس قهرماني نگه دارد و يا برعكس باعث خوشــحالي پرسپوليسيه­ا و اصفهانيها شود.

استقالل و منصوريان مجبورند ۰۹دقيقه برادري و رفاقت را فراموش كنند و براي بردن بجنگند. رفاقتها هم بماند براي بعد از بازي.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran