KHABAR VARZESHI

فروشمنچستر­يونايتد در هالهاي از ابهام

-

نمايندگانش­ركتآمريكاي­يسرمايهگذا­رياليوتپنج­شنبهشبدراو­لدترافوردح­ضورداشتند تا پيروزي ۴- يک شياطين سرخ مقابل رئال بتيس را تماشا كنند. اين شركت به دنبال خريد باشــگاه نيست، بلكه به دنبال اين است تا با تأمين بودجه به خريداران خارجي يا گليزرها، در صورت ماندن در سمت مالكيت باشگاه، كمک كنند.

خانوادهگلي­زردرماهنوا­مبرگفتندكه­درفكرفروشب­اشگاههستند.تاكنونتنها­دوپيشنهاد عمومي، از سرجيم رتكليف از طريق شركت پتروشيمي اينئوس و تاجر قطري شيخ جاسم بن حمد آلثاني، ارائه شــده است. از ادامه حضور اليوت ميتوان اين نتيجه را گرفت كه خانواده گليزر به دنبال ماندن در باشــگاه هســتند و ميتوانند از پول شركت آمريكايي براي توسعه اولدترافور­د و زمين تمرين كارينگتون اســتفاده كنند. با اين حال، صندوق تأميني مستقر در اياالتمتحد­هميتواندوج­هنقدرادراخ­تيارهركسيق­راردهد.كاركنانارش­داليوتروزپ­نجشنبه قبل از حضور در مرحله يکهشــتم نهايي ليگ اروپا در اولدترافور­د با مقامات يونايتد ديدار كردند. گروه اليوت قبال مالک ميالن بود و اين باشــگاه ايتاليايي در آگوست ۲۲۰۲ به گروه سرمايهگذار­يآمريكايي 5HG%LUG&DSLWDO فروختهشد.يونايتدهفت­هآيندهبارت­كليفوشيخ جاسمديدارخ­واهدداشت.پسازجلساتگ­روهراينكهم­سئولفروشبا­شگاهاستپيش­نهادات ديگرراهمبر­رسيخواهدكر­د.اتاقدادهبا­شگاه،كهاطالعاتب­هروزدرمورد­قراردادهاي­بازيكنان و قراردادهاي اسپانســره­ا را ارائه ميدهد، همچنان به طور كامل براي خريداران احتمالي باز اســت. در مورد نيت خانواده گليزر هم ابهاماتي وجود دارد و هنوز مشــخص نيست كه آنها ميخواهند بخشي از سهام را براي خود نگه دارند يا به فروش كامل باشگاه رضايت ميدهند.

شيخ جاسم هنوز مشتري منچستريونا­يتد است در حالي كه خبرهاي ضد و نقيضي درباره فروش باشگاه منچستريونا­يتد توسط خانواده گليزرها منتشر ميشود، يک خريدار ولكن اين معامله نيست. رســانههاي انگليسي خبر از عالقه شــديد شيخ جاسم بنحمد آلثاني بانكدار قطري براي راضي كــردن خانواده گليزر به فروش باشگاهشان ميدهند. شيخ جاسم همچنان مشتاق است نفر بعدي از خاورميانه باشد كه در ليگ برتر انگليس باشگاهداري ميكند و برخالف بســياري از پيشــنهادد­هندگان، او براي تصاحب تمامي ســهام باشگاه پيشنهادش را ارائه كرده است.

آلثاني احساس ميكند پيشنهاد او بهترين پيشنهاد است و قصد دارد روي تيم، سيستم جوانان و امكانات باشگاه سرمايهگذار­ي كند.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran