KHABAR VARZESHI

جهاننجاتي:اميدوارمتم­اشاگرانکار­مانراسختنك­نند

-

تيم فوتبال دختــران ايران امروز آخرين مسابقه خود در مرحله مقدماتي قهرماني آسيارامقاب­لبنگالدشبر­گزارميكند.اين رويداد از گروه + با حضور تيمهاي ايران، بنگالدش و تركمنستان روزهاي۷۱ تا۱۲ اسفند به ميزباني بنگالدش در شهر داكا پيگيري ميشود كه تيم دختران ايران با تيمهايبنگا­لدشوتركمنس­تانهمگروه است. آنها در ديدار اول خود ۷- يك مقابل تركمنستان به برد رسيدند و امروز هم در حســاسترين رقابتشــان برابر ميزبان صفآرايي ميكنند. مريم جهاننجاتي، سرمربي دختران درباره شرايط تيم ملي ميگويد: «با توجه به اينكه اولين بازي در هر تورنمنتي ميتواند حســاسترين و سختترين بازي باشــد تا هماهنگي با شــرايط آب و هوايي و فضاي استاديوم ميزبان مســابقات ايجاد شود. با اينحال برديم. هر چند مصدوم هم داشــتيم ولي بازيكنان وقتي بازي را در دست گرفتند گلزني هم آغاز شد. محدثه ذلفي (دو گل) و هستي فروزنده (سه گل و سه پاس گل) برابر تركمنســتا­ن درخشش بينظيري داشــتند و گلي هم كه راحله جعفري زد باعث افتخار اســت كه بگوييم او از نگاه مربيان ملي جا مانده بود و امسال در ليگ يكي از بهترينهاي تيم شــيراز بود كه به تيم ملي دعوت شــد و در تورنمنت سه جانبه اردن توانست يك پاس گل دهد و در اين مسابقات رسمي هم يك گل به ثمر برساند و مطمئن هستيم كه آينده خوبي در انتظار اوست.»

امااينسرمر­بيرقابتباب­نگالدشرا حساس ارزيابي ميكند: «ما تمام تمركز خود را براي بازي با بنگالدش گذاشتهايم وبراياينكه­بازيكنانبا­تماشاگرانپ­رشور بنگالدشعاد­تكنندبهاست­اديومرفتيم وبازيبنگال­دشراتماشاك­رديم.اميدوارم شــرايط آب و هوايــي و شــرايط اين تماشاگران براي حمايت از بنگالدش كار رابرايماسخ­تنكندوبتوا­نيمبرنامهه­اي تاكتيكيخود­رااجراكنيم­وباصدرنشين­ي به دور بعد برويم.»

بــا آغــاز دور برگشــت رقابتهاي ليگ واترپلوي فرانسه شــايان قاسمي، لژيونر واترپلو ايران راهي اين كشــور شد. او در خصوص شرايط خودش در ليگ واترپلوي فرانسهميگو­يد:«دوربرگشتلي­گفرانسه آغاز شــده و پس از آن هم بايد چند بازي حساس ديگر انجام دهيم كه براي ما مهم هستندكهبتو­انيمنتيجهخ­وببگيريم.زيرا ايــن امتيازات ميتواند براي مســئوالن باشگاه و حتي خود ما مهم باشد. در حال حاضر شــرايط تيم خوب است. هر چند متأسفانه دو بازيكن تأثيرگذار تيم ما دچار مصدوميت شــدهاند اما با اين وجود تمام بازيكنانخي­ليخوبوباان­گيزهبهتمري­نات ادامه ميدهند تا به هدفهايي كه باشگاه مد نظر دارد برسيم.»

دروازهبانت­يممليواترپ­لودرخصوص وضعيت اين روزهاي تيم ملي هم گفت: ما بايد كمتر از دو هفته ديگر به مســابقات انتخابي ليگ جهاني در سنگاپور برويم و

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran