KHABAR VARZESHI

دلیليکهباع­ثشدقلعهنوی­يانصرافشرا­نادیدهبگیر­د!

-

پیش از اینکه بحث حضور سانچز در تیم ملي فوتبال کشــورمان مطرح شود، امیر قلعهنویي

از‌متن‌بازی در شــبي که حواس فوتبــال ایران متوجه سرمربیگري دوباره امیر قلعهنوعي شده بود، استقالل با یک پیروزي ارزشمند برابر فوالد عمال دو نشان را زد. استقالليها که نیمه اول

راباتساويب­دونگلبهرخت­کنرفتهبودن­د، گزینه اصلي مربیگري تیم ملي بود. فدراســیون فوتبال براي محول کردن هدایت تیم ملي به امیر قلعهنویي مدتها پیش با این مربي صحبت کرد اما ســرمربي گلگهر گفت به خاطر شرایط روحي و رواني مردم که گرفتار مشکالت اقتصادي هستند و شور و هیجاني نسبت به تیم ملي ندارند، تمایلي به حضور در تیم ملي ندارد و بهتر اســت فدراسیون فوتبالبراي­هدایتتیممل­يبامربيدیگ­ريصحبت کند. با این حال و با گذشت زمان فدراسیون فوتبال براي احترام به امیر قلعهنویي نام وي را در لیســت نامزدهــاي داخلي هدایت تیم ملي قــرار دارد و همانطور که پیشبیني ميشد، امیر قلعهنویي از پذیرش این سمت استعفا کرد. اما چه شد که نظر در نیمه دوم با اتکا به گلهاي یامگا و قایدي عالوه بر اینکه به هواداران خود عیدي دادند، پسازمدتهاد­رجدولباالي­سرپرسپولیس ایستادند تا سال را به خوبي تمام کنند. این نتیجه موجب شد روند شکستهاي علیرضا منصوریان برابر اســتقالل همراه با تیمهاي خوزستانيکه­ازفصلگذشته­شروعشدهبود، امیرقلعهنو­یيبهیکباره­تغییرکردوا­ینبارپیشنه­اد فدراســیون فوتبال براي هدایت تیم ملي را قبول کرد؟ بازگشــت تماشــاگر به اســتادیوم و شور و اشتیاقي که تماشاگران نسبت به فوتبال دوباره از خود نشان دادند، موجب شد تا امیر قلعهنویي کوتاه بیاید و اینبار به پیشــنهاد فدراسون فوتبال براي هدایت تیم ملي بله بگوید. او به این نتیجه رسیده که ميتواند در تیم ملي با کارنامه مثبتي که از خود به جا ميگذارد مردم را خوشحال کند. این حضور که در بازي با اســتقالل وي را به وجد آورد، بدین معنيبودکهم­ردمبافوتبا­لقهرنکردها­ندوهمچنان فوتبال را دوســت دارند، چون بهانه خوبي است تا براي ساعاتي به مشکالت خود فکر نکنند.

همچنان ادامه یابد.

شرح‌گ ‌لها دقيقه‌2۵:ارسالکرنرت­وسطسعید مهري از جناح راســت را محبي با سر روي تیر دو فرستاد و یامگا با تکل خود را به توپ رســاند تــا دروازه میزبان را بــاز و اردوي آبيپوشان را غرق در شادي کند.

دقيقه‌77:بااشتباهمد­افعانفوالد، پیمان بابایي درون محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شــد و با پــاس روبهعقب به مهدي قایدي ایــن بازیکن را در موقعیت گلزني قرار داد که تا گل دوم استقالل هم توسط قایدي به ثمر برسد.

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran