KHABAR VARZESHI

آمار فوقالعاده مورایس در بازيهاي بزرگ

-

سپاهان در حساسترین بازي نیمفصل دوم لیگ برتر توانست پرسپولیس را در تهران شکست دهد و اختالفش را با این تیم به 4 امتیاز برساند. سپاهان حاال بیشترین شانس را براي کسب عنوان قهرماني دارد و مورایس که انصافاً هم مربي خوبي است، ميتواند اصفهانيها را بعد از سالها صاحب جام کند. نکته جالب در خصوص نتایج مورایس با سپاهان مربوط به بازيهاي این تیم با تیمهاي مدعي و بزرگ است. سرمربي پرتغالي سپاهانيها در این فصل نشان داده راه بردن و امتیاز گرفتن از تیمهاي بزرگ را بلد است و اگر شکستش مقابل پرسپولیس در جامحذفي را فاکتور بگیریم ميبینیم ســپاهان در این فصل به هیچ تیم مدعي و بزرگي نباخته است. آنها رفت و برگشت موفق شدند استقالل را شکست دهند و 4 امتیاز هم از پرسپولیس و گلگهر گرفتند. همچنین سپاهان در بازي رفت مقابل تراکتور به برتري رسید ولي هنوز بازي برگشت دو تیم انجام نشده است. با این نتایج و البته نمایشهاي خوب، سپاهان مدعي اصلي قهرماني در لیگ برتر است و مورایس هم ميتواند در اولین سال حضورش در ایران، *اولین جام قهرماني خود را کسب کند.

وحـدت هنانـوف مدافـع تاجیکسـتان­ي پرسـپولیس از بازي بـا سـپاهان در جامحذفي به ترکیـب اصلي تیمـش اضافه شـد و در سـمت راسـت خـط دفاعـي بـه کار گرفتـه شـد. وحـدت در این بازي و همچنین دو بـازي بعـدي پرسـپولیس در لیگ مقابل نفت مسجدسلیمان و تراکتـور هم بـه صورت فیکس بـه میدان رفت و عملکرد بسـیار خوبي هم داشت.

اوج کار هنانـوف در بـازي بـا تراکتـور بـود که در دقیقـه 5۹ گل برتـري پرسـپولیس را زد و باعـث شـد تیمش به ۳ امتیاز بسیار مهم برسـد. بـا ایـن حـال هنانـوف در اقدامي عجیب در بازي با سـپاهان نیمکتنشـین شـد و جاي خود را

به دانیال اسـماعیليف­ر داد؛ اتفاقي کـه باعـث تعجـب خیليها شـد و کسـي فکـرش را نميکـرد کـه گلمحمـدي یکـي از بهترینهاي تیمـش را در مهمترین بازي فصل نیمکتنشینک­ند.

اسـماعیليف­ر هـم کـه مدتي اسـت بـه شـدت افـت کـرده، در بـازي مقابـل تیم سـابقش بـاز هم عملکـرد ضعیفـي داشـت و بارهـا سـپاهانيها از فضاي پشـت سـر او اسـتفاده کردنـد و موقعیـت سـاختند. روي گل نیمـه اول سـپاهان کـه البتـه بـه اشـتباه مـردود اعالم شـد، دانیـال جا ماند و از پـس مهـار زکيپـور برنیامـد. اسـماعیليف­ر ضعیفتریـن نمره را بین بازیکنان پرسـپولیس دریافت کـرد و نتوانسـت نمایـش خوبـي

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran