KHABAR VARZESHI

پاداش02هزا­ردالريهيأت­رئيسه مصوبهقانون­يداشت!

-

نســاجی در غيــاب كريــم اسالمی و احمد موسوی مصدوم و بدون جانملكی و زامهــران پا به ميدان گذاشت. در مقابل ذوب هم در غياب صادقی، سلطانیمهر و مداحی بهزمينرفت.درجدالپايا­پایدوتيم در نيمه نخست، ســه بار دروازهها با

تهديد جدی مواجه شــد. ضربه سر اكوان و شوت سليمانی را حقيقی به خوبی مهار كرد و در آن سو فرعباسی با واكنش خوب ضربه سر جعفری را گرفتتااينن­يمهبدونگلت­مامشود. در نيمه دوم ذوبآهن خيلی زود به گل رســيد. در دقيقه 4۵ روی پاس نريمانجهان توپ در پشت محوطه جريمه بــا تكل ناموفــق عبدی، به سليمانی رســيد تا او در رويارويی با

حقيقی، كار را تمام كنــد. در ادامه تعويضهای مطهری برای تســاوی نتيجــه نــداد و ذوبآهــن اجازه خودنمايی به حريف را نداد. در دقيقه 90+۵ اسالمی با سر دروازه ذوب را باز كرد اما داور خطای او روی فرعباسی را گرفت. شــاگردان تارتار با اين برد، هم از بحران خارج شدند و هم با 27 امتياز باالتر از نساجی 24 امتيازی در جدول ردهبندی قرار گرفتند.

نايبرئيس اول فدراسيون فوتبال گفــت: قلعهنويي بايــد خودش دســتياران­ش را انتخــاب كند و فدراســيون در آن دخالتي ندارد. نبي در مورد انتخاب امير قلعهنويي به عنوان سرمربي جديد تيم ملي و طوالني شــدن روند اين انتخاب، پاسخ داد: همين جا به قلعهنويي تبريك ميگويم. او از قبل تجربه ســرمربيگر­ي تيم ملي را داشته و جزو مربياني است كه برنامههاي خــود را ارائه داد و 2 روز قبل نيز از برنامههاي خــود دفاع كرد. ظرف يك تا2 روز آينده به جهت شناخت كافي هيأترئيســ­ه از او، جلســه تكميلي بــا قلعهنويــي خواهيم داشت. مهدي تاج با جميع جهات موافقــت خــود را اعــالم كرد و قلعهنويي به عنوان سرمربي جديد تيم ملي انتخاب شد.

ويدرمورداي­نكهآياقلعه­نويي تا ديدار جامحذفي گلگهر مقابل فوالد در تيم ســيرجاني ميماند، گفت: بله. او بعد از ديدار جامحذفي كه 26 اسفند است، كارش را شروع ميكند و اردوي تيم ملي نيز از 28 اســفند شــروع خواهــد شــد. نايبرئيــس اول فدراســيون در خصــوص اينكه ايــن مجموعه دســتياري را به اميــر قلعهنويي تحميل كرده يا او در انتخاب كادر فنياش اختيار تام دارد، گفت: ما اصال به اين موضوع ورود نميكنيم زيرا جزو اختيارات قلعهنويي است.

نبــي در مورد مطرح شــدن برخي اسامي براي دستيار ايراني قلعهنويي و احتمال حضور 3 مربي خارجي در كادر فنــي تيم ملي، توضيحداد:آنچهكهازقب­لهمبوده است، سرمربي تعيينكننده است. خودش بايــد پيشــنهاد بدهد. دستيارش ميتواند ايراني باشد يا خارجي. وي در خصوص اينكه آيا خودش همچنان سرپرســت تيم مليخواهدبو­د،گفت:وظايفذاتي كه از قبل داشتيم، انجام ميدهيم.

نايبرئيس فدراســيون در خصــوص اينكه آيا درخواســت مذكوردردست­ورجلسهمجمع­82 اسفند قرار گرفته است، توضيح داد: ايــن را بايد ممبيني توضيح بدهد زيرا دســتور جلســات را دبيركل اعــالم ميكند. نبي در مــورد طوالنيشــد­ن انتخاب سرمربيتيمم­لياميد،عنوانكرد: نيت اين بود ابتدا ســرمربي تيم ملي بزرگســاال­ن تعيين شود و سپس در مرحله بعدي مهدي تاج آنچه مد نظر هيأترئيسه است، جمعبنديكند.

وي در خصــوص پاداش 20 هزار دالري اعضاي هيأترئيســ­ه فدراسيونبا­بتپيروزيتي­ممليدر جامجهانيمق­ابلولز،اظهارداشت: به هــر جهت اين موضــوع جزو مصوبات هيأترئيسه بوده و فقط مربوطبهاين­دورهنبودبل­كهمربوط

به دورههاي قبلي جام جهاني هم است. هيأترئيســ­ه و فدراسيون مكلف هستند هر چيزي در قانون تعريف شده انجام بدهند.

نايبرئيس فدراسيون فوتبال در مورد درخواست امير قلعهنويي بــراي برگزاري بازي دوســتانه با اندونزي در دوميــن روز فيفادي پيــشرو، گفت: ديــدار اول ما با روسيه در تاريخ 3 فروردين است. بازي دوم را با تيــم ملي عراق در تهران پيشبيني كرده بوديم كه گفتند ايران براي بــازي به عراق بيايد اما بــه دليل اينكــه ديدار اولمان در ايران بود و قصد داشتيم بــازي دوم هم اينجا باشــد، اين موضوع را نپذيرفتيم. تعارفات بين فدراســيون، برنامه ما را با تأخير انجام داد. علي تارقليزاده به عنوان مدير روابــط بينالملل پيگيري ميكنــد تا ببينيم كــدام تيم در دسترس اســت و آمادگي دارد تا ديداردومهم­پيشبينيشود.چند روزقبلباتا­رقليزادهصح­بتكردم و گزينههايي مد نظرش بود كه در حالمذاكرهه­ستند.اگرنهاييشد، اعالم خواهيم كرد.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran