KHABAR VARZESHI

هنوز7بازيو­12امتيازبا­قيماندهاست

-

شكســت تلخ خانگي پرسپوليس برابرسپاها­ناصفهانباع­ثنوميدي بسياري از هواداران و پيشكسوتان اين تيم از قهرماني شــده اســت. شاگردان يحيي گلمحمدي پس از پيروزي بزرگ در ورزشگاه نقش جهان و حذف سپاهان، اين بار در هفته بيستوسوم مغلوب سپاهان شدند. اين شكست البته با 10 نفره شدن پرســپوليس رقم خورد در حاليكهمداف­عراستسابقا­ينتيم معتقداست،يكبازيكنكم­تردليل اصلي اين باخت بوده است. عليرضا محمد ضمــن بيان ايــن جمله ميگويد: به نظر من اخراج مهاجم برزيلي، كمر پرسپوليس را در بازي حساس مقابل ســپاهان اصفهان شكست.هرچندپرسپو­ليسشروع خوبــي در اين بازي نداشــت اما ميتوانست در شرايط برابر از لحاظ تعداد بازيكن و با تشويق و حمايت تماشاگران خودي، سپاهان را در تهران شكست دهد.

او ادامه ميدهد: لئاندرو پريرا دو كارت زرد مفتــي و بيخودي گرفت تا تيمــش را در اين ديدار سنگينتحتفش­اربگذارد.هرچند پرسپوليس در نيمه دوم پس از 10 نفره شدن هم تسليم نشد و نمايش خوبيارائهد­اداماباالخ­رههمانيك يار اضافي به كمك سپاهان آمد تا در دقيقه ۵9 گل بزند.

مدافعراستس­الهاينهچند­ان دور پرسپوليس در خصوص عملكرد دانيال اسماعيليفر نيز خاطر نشان ميكند:دانيالمداف­عينفوذيورو­نده استكهظرفيت­تنفسيباالي­يداشته ودرفازتهاج­ميعاليبازي­ميكنداما احســاس ميكنم پس از جا ماندن از ليستمسافرا­نجامجهانيق­طركمي افت كرده است. اسماعيليفر بازيكن توانمندي اســت و بايد گذشــته را فراموشكندو­مثلشروعفصل­كارش راانجامدهد.دركناراووح­دتهنانوف هم بازيكن قابل اطميناني براي پست دفاع راســت است و اين دو ميتوانند حتي كنار هم بازي كنند.

او همچنين ادامه ميدهد: شايد برخي بگويند با اين شكست كار براي پرســپوليس تمام شــده اما اينطور نيســت. هنوز ۷ بازي باقيمانده كه شامل 1۲ امتياز ميشود. پرسپوليس ميتوانــد بــا پيــروزي در ۷ بــازي باقيمانده و كسب 1۲ امتياز قهرمان ليگبرترشود.شماشكنداشت­هباشيد كه ســپاهان در بازيهاي باقيمانده امتياز از دست ميدهد و پرسپوليس

ميتواند به اين تيم برسد. بنابراين نه مربيان،نهبازيكنان­ونهماپيشكس­وتان و هواداران پرســپوليس نبايد نااميد شــويم و بايد اميدوارانه به بازيهاي بعدي نــگاه كنيم. اين پيــروزي نه قهرماني سپاهان را گارانتي ميكند و نه قهرمان نشدن پرسپوليس را!

عليرضا در پايــان به خالي بودن استاديوم آزادي اشاره كرده و ميگويد: واقعا زشت است كه ورزشگاهآزا­ديراخاليمي­بينيم. ورزشــگاهي كه زماني ميزبان 0۲1 هزار تماشاگر بود حاال فقط ۸ هزار پرسپوليســ­ي را در خود جاي ميدهد. به جرأت ميگويم يكيازداليل­شكستپرسپول­يس در ديدار با ســپاهان خالي بودن ورزشــگاه آزادي بود. ورزشگاه مملو از تماشــاگر پرسپوليسي براي هر تيمي خوفناك است و اميدوارم هرچه زودتر مشكل اين ورزشــگاه بــراي ميزبانــي از تماشاگران بيشتر حل شود.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran