KHABAR VARZESHI

دردسرهایما­لیپرسپوليس

-

ديدار حساس پرســپوليس و سپاهان اصفهان در حالي با برتري يك- صفر شاگردان ژوزه مورايس به پايان رسيد كه مهاجمبرزيل­يميزبانكما­ثروناتوانا­ززميناخراج­شدهبود. همين عملكرد ضعيف لئاندرو پريرا و درخشــش شهريار مغانلو بار ديگر فيل يحيي گلمحمدي را ياد هندوســتان انداخت تا در جمع نزديكانش بگويــد: «هنوز ماندهام كه باشگاه پرسپوليس و مديران سابقش چگونه شهريار مغانلو را از دست دادند؟» شهريار مغانلو در نيمفصل ليگ بيستم از سانتاكالرا­ي پرتغال به پرســپوليس پيوست و موفق شد گلهايحساسي­نيزدرليگقه­رمانانآسيا­وليگبرتربر­اي تيم جديدش بزند. پس از پايان فصل باشــگاه پرسپوليس نامــهاي براي جذب دائمي مغانلو به باشــگاه پرتغالي زد و ســانتاكال­را نيز پيشــنهاد مالي خود را ارائــه داد اما ديگر

پرسپوليس جواب نداد!

مديران باشگاه پرتغالي تصور كردند باشگاه پرسپوليس ديگر نيازي به شهريار ندارد. گفته ميشد رقم درخواستي باشگاه پرتغالي زياد است اما پرسپوليسيه­ا حتي مذاكرات بــراي تخفيف گرفتن را نيز ادامه ندادند. جالب آنكه يكي از مديرانوقتب­اشگاهپرسپو­ليسدرمذاكر­هحضوريباشه­ريار مغانلو به اين بازيكن گفت كه خودش برود و رضايتنامها­ش را بگيرد اگر دوست دارد پيراهن قرمز را دوباره بپوشد!

همين صحبتها واكنش منفي شــهريار مغانلو را به دنبال داشت و باشگاه پرتغالي هم مشغول مذاكره با سپاهان ديگر تيم ايراني شــد. باشگاه ســانتاكال­را محمد محبي را ميخواست و محبي هم ميخواست از سپاهان جدا شود و بهفوتبالار­وپابرود.آنهاحتيحاض­ربودند،پولآزادساز­ياش

را هم بدهند كه محمد به آنها اضافه شود.

باشــگاه سپاهان نيز متوجه شــد كه مغانلو با باشگاه سانتاركالر­ا قرارداد دارد و به صورت قرضي به پرسپوليس آمده است. پرتغاليها پيشنهاد تعويض محبي و شهريار را دادنــد و محبي هم قصد رفتن داشــت و به همين راحتي شهريار به سپاهان رفت، تمام پستهاي پرسپوليسي خود را از صفحه شخصياش پاك كرد تا خشم هواداران سرخ را به دنبال داشته باشد.

حاال يحيي گلمحمدي شايد حق داشته باشد با ديدن نمايش فوقالعاده شهريار مغانلو مقابل پرسپوليس و بازي ضعيف لئاندرو پريرا، بار ديگر ياد حسرت قديمياش بيفتد. يحيياگرشهر­يارراحفظمي­كردنهتنهاا­ينديداربلك­هشايد قهرماني ليگ بيستويكم را نيز از دست نميداد!

يكي از مواردي كه استقالليها در پرداخت طلب استراماچون­ي به آن اشاره دارند اين بوده كه دولت در بحث پرداخت پول كالدرون به باشگاه پرسپوليس كمك كرده و اكنون استقالليها هم انتظار دارند اين كمك به اين مجموعه شود. در آن مقطع مجيد صدري سرپرست وقت باشگاه پرسپوليس با كمك رايزنيهايش در دولــت از صندوق كارآفرين اميد وام دريافت كرد تا از اين طريق پول كالدرون را بدهد.

در آن زمان باشگاه پرسپوليس كه وامي 0۲ ميلياردي گرفته بود متعهد شــده بود كه آن را برگرداند اما به دليل عدم برگشــت اين پول به صندوق مربوطه،مسئوالنصند­وقكارآفرين­اميدباحكمق­ضاييهمينچن­دروزقبل بازهمحسابت­ازهبازشدهپ­رسپوليسراب­ستندوباردي­گراينباشگا­هبهمشكل حساب بسته خورده است. مسئوالن اين باشگاه كه به زحمت فراوان توانسته بودند حســاب خود را باز كنند و در پي آن هفته گذشته هم به اعضاي تيم پرداختي داشــتند فقط ۴۲ ساعت رنگ خوشي را ديدند و فرداي آن روز با شكايت اين صندوق حسابشان بسته شد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran