KHABAR VARZESHI

امیدبهپرشا­زخركتعلیق

-

1

2

بيش از دو ماه اســت كه پاسخ مرحله دوم تأييديهها براي اين پنج نفر نيامده و با توجه به اتفاقاتي كه هفته قبل در انتخابات كاراته رخ داد، به نظر ميرسد وضعيت مشابهي در ژيمناستيك حاكم شود.

دربينپنجنف­ر،سهنفرشانسب­يشتري نســبت به ســايرين دارند؛ عابد حقدادي سرپرســت فدراســيون كه گفته ميشود حمايت وزارت ورزش را در پشت خود دارد، حبيــب نوظهــوري از قهرمانان ســابق ژيمناســتي­ك كه فردي موجــه در جامعه ژيمناســتي­ك محسوب ميشــود و زهرا اينچهدرگاه­ي رئيس سابق فدراسيون كه هنوز هم گفته ميشود آراي قابل توجهي از مجمع در سبد او ريخته ميشود. البته هنوز مســئوالن ورزش كشــور با رئيس سابق فدراسيون اختالف دارند. شنيده ميشود چند روز قبل يكي از اين مسئوالن در جلسه با اينچهدرگاه­ي، خواستار انصراف او شده اما رئيس ســابق اين موضوع را قبول نكرده و گفتهباقدرت­واردانتخاب­اتميشودومن­تظر تأييد صالحيت است.

اينچهدرگاه­ييكبرگبرند­هدراختيار

3

4

5

6

7

8

9 دارد كه همان ايميل فدراسيون است. همه ارتباطات فدراســيون ايران با فدراســيون جهاني از سال گذشته تاكنون از طريق اين ايميل انجام شــده و فدراسيون جهاني نيز دارنده آن را به رســميت ميشناســد. اگر رئيس سابق فدراسيون نتواند وارد انتخابات شده و در آن برنده شود، شايد گزارشهايي از طريق همين ايميل به ),* ارسال شود و خطر تعليق را به دنبال داشــته باشد. قرار

‪15 14 13 12 11 10‬ است نماينده فدراسيون جهاني نيز امروز به تهــران بيايد و بر انتخابات نظارت كند. اين نماينده كه از كشور سوريه است، از نزديك شــاهد برگزاري مجمع است تا اگر نكتهاي خالف اساســنامه در مجمع ديده شــود و برخي افراد نيز بخواهند اطالعات نادرست به او منتقل كنند، شايد تعليق نزديكترين گزينه براي ژيمناســتي­ك باشد. فقط ۴۲ ساعت ژيمناستيك فرصت دارد.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran