KHABAR VARZESHI

باخدادادمو­افقم،قلعهنوييجل­ويبازيكنسا­الريراميگي­رد

-

باالخره انتظارات به ســر رسيد و يك سرمربي مطرح و شناختهشده ايراني هدايت تيم ملي كشورمان را برعهده گرفت. دوشنبهشب خداداد عزيزي در برنامه شبهاي فوتبالي در شبكه ورزش عنوان كرد كه بازيكنساال­ري در تيم امير قلعهنويي جايي ندارد. عباس آقايي ستاره خط مياني پرسپوليس در ليگ هفتم نيز اين جمله را تأييد كرد و گفت: من هم با خداداد عزيزي موافق هستم. امير قلعهنويي جلوي بازيكنساال­ري را در تيم ملي ميگيرد چون از مديريت خوبي برخوردار اســت. او ســالها در اســتقالل، سپاهان اصفهان، تراكتور و تيمهاي بزرگ و همينطــور تيم ملي ايران مربيگري كرده و با چم و خم كار آشناســت. من فكر ميكنم تجربه قلعهنويي در اين مقطع خيلي بتواند به تيم ملي كمك كند.

وي كه ســابقه بازي در هر دو تيم پرســپوليس و ســپاهان اصفهان را در كارنامه دارد در مورد شكســت شاگردان يحيي گلمحمدي خاطرنشــان كرد: ديدار پرسپوليس و سپاهان يك بازي 6 به عالوه يك امتيازي است. سپاهان 3 امتياز از پرسپوليس گرفت و اجازه نداد 3 امتيــاز هم تيم ميزبان بگيرد. يك امتياز مهم هم باال رفتن اعتماد به نفس تيم برنده بود.

هافبك ســابق پرســپوليس افــزود: هرچند پرسپوليس برابر سپاهان يك- صفر باخت و از حريف قدرتمند خود در مسابقات فوتبال ليگ برتر 4 امتياز عقب افتاد كه ميتوانست برابر اين حريف با كسب يك مساويبهقهر­مانياميدوا­ربمانداماب­اخت.شايدظاهرا شانس ســپاهان اصفهان براي قهرماني بيشتر شده باشد منتهاي مراتب اين 4 امتياز جبرانشدني است. سابقه داشته كه تيمي از صدرنشين چند امتياز عقب افتاده باشد اما توانسته جبران كند و قهرمان شود. من هم اميدوارم بازيكنان پرسپوليس به اين نكته توجه داشــته باشند كه ۷ بازي باقي مانده كه قرار است 21 امتياز در آن تقسيم شود. پرسپوليسيه­ا ميتوانند با يك انگيزه مضاعف و برنامهريزي و تمركز بهتر از اين ديدارهــاي باقيمانده نه تنها ايــن اختالف امتياز را

جبران كرده و حتي به قهرماني برسند.

آقايي ادامــه داد: به نظر من احتمال اينكه قهرمان ليگ بيستودوم به هفته سيام و آخر كشيده شود زياد اســت. من فكر ميكنم همانطور كه ما در ليگ هفتم توانستيم در هفته آخر با شكست سپاهان قهرمان شويم اين دوره هم جام در هفته آخر تقسيم خواهد شد. البته ضلع سوم اين مثلث هم استقالل است كه چند هفتهاي ميشود خيلي خوب فوتبال بازي ميكند.

وي در پايان گفت: به اعتقاد من بازي با سپاهان تمام شد و شكســت در اين ديدار بايد فراموش شود. يحيي گلمحمدي سرمربي باتجربهاي است و خودش بهتر از هر كس اين موضوع را ميداند. هنوز در ۷ بازي باقيمانده ايناميدوار­يوجودداردك­هتيمهايرقي­بامتيازازد­ست بدهند و پرسپوليس بتواند به هدف بزرگ خود برسد و بــاز هم فكر ميكنم به رغم ايــن اختالف امتياز با صدر جدول، سرنوشــت قهرماني دســت خــود بازيكنان پرسپوليساس­ت.

 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran