KHABAR VARZESHI

جام‌مل ‌تها‌قلع ‌هنویی‌را‌به‌جا‌مجهانی‌م ‌یرساند

-

امیــر قلعهنویــی قصــد دارد نفراتی مثل شــجاع، کنعانیزادگ­ان،سهرابیان،پورعلیگنجی،عارفغالمی ...و را بــه تیم ملی دعوت کند. قاعدتا ۰۹ درصد نفرات همانهایی هســتند که زمان کــیروش هم دعوت میشدند اما میماند انتخاب۱۱ نفر اصلی که به هر حال اینجا شاید تفاوت ســلیقه امیر با کارلوس زیاد باشد. کیروشدرجام­جهانیبهشجا­عوکنعانیزا­دگانبازی نداد و مهمترین تفــاوت تیم فعلی با آن تیم میتواند فیکس شــدن دوباره این دو بازیکن باشد و این یعنی نیمکتنشینی امثال پورعلیگنجی و مجید حسینی. در سایر خطوط بعید است تغییر خاصی را شاهد باشیم چون امثال سردار، طارمی، جهانبخش ...و جای ثابتی در تیــم ملی دارند و قطعــا قلعهنویی هم به آنها بازی میدهد. امیر حتی اگر روش کارلوس کیروش را قبول نداشته باشد، باز هم ناچار است از اکثر بازیکنان زمان او استفاده کند و مثل فردوسیپور، کیروشیپور شود! با این حال ایجاد چند تغییر در ترکیب تیم ملی محتمل اســت و چند بازیکن مطرح لیگ برتری در کنار امثال شجاع و کنعانیزادگ­ان برای جام ملتهای آسیا شانس خوبی خواهند داشت.

برای بازی دوســتانه با روسیه، پورعلیگنجی نیست و شاید قلعهنویی از زوج کنعانیزادگ­ان و شجاع در مرکز خط دفاعی اســتفاده کند. در سمت چپ هم نورافکن شانس دارد اما احتماال در دفاع راست رضاییان دعوت

میشــود و فیکس هم بازی میکند. حتی شــنیدیم احتمال دعوت از نفراتی چون مهدی تیکدری و دانیال اسماعیلیفر­همهست.بااینحسابب­ایدگفتبیشت­رین تغییرات تیم قلعهنویی نســبت به تیم کیروش در فاز دفاعی خواهد بود نه در سایر مناطق زمین.هواداران تیم ملی انتظار دارند تیم قلعهنویی نسبت به تیم ملی قبلی هجومیتر بازی کند چون در جام ملتهای آسیا ما نیاز به بردن و رسیدن به مراحل نهایی داریم و آنجا خبری از امثال انگلیس نیســت. قبال هم نوشتیم که نباید فشار بیش از حد روی تیم ملی گذاشت اما به هر حال قرار هم نیست ما به جام ملتها برویم و آنجا هم نتیجه نگیریم. اگر تیم ملی قهرمان آسیا نشود، حداقل انتظار میرود به فینال برسد و شک نکنید که تکرار نتایج سال ۹۱۰۲ که به نیمهنهایی رسیدیم، هیچکس را راضی نمیکند. قلعهنویی هم حتما این مســئله را میداند و به هر حال برای رسیدن به جام آسیایی باید فکر کنیم که به امثال عربستان، ژاپن، کره جنوبی ...و میخوریم. دیدارهایی که مســلما ساده نیست اما نباید ناامید بود. تیم ملی به شدت تشنه یک جام مهم آســیایی است و قلعهنویی میداند اگر چنین جامــی را تصاحب کند، قراردادش اتوماتیکوا­ر برای جام جهانی بعدی تمدید خواهد شد. در نظرسنجی خبرورزشی تا دیشب حدود ۰۱۱ هزار نفر شرکت کرده بودند و مهدی طارمی همچنان اول بود. شما هم میتوانید با ورود به ســایت در این نظرسنجی و سایر نظرسنجیهای­خبرورزشیدر­ایامتعطیال­تشرکتکنید.

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran