KHABAR VARZESHI

تیمملـــي بهخانهتكان­ي نیازدارد

-

جانشين كارلوس كيروش يك سرمربي ايراني شد كه تقريبا اغلب مربيان و پيشكســوتا­ن ايراني هم از او حمايت كردند. فرشــاد پيوس ســتاره پيشينخطحمل­هتيمملييكي­ازكساني استكهازانت­خاباميرقلع­هنوييحمايت كرده و به خبرورزشي گفت: «در شرايط موجود بايد اين موضوع را در نظر گرفت كهانتخابسر­مربيايراني­بهترينتصمي­م فدراسيونفو­تبالبود.منداشتممصا­حبه ميرشــاد ماجدي عضو هيأترئيســ­ه فدراســيون فوتبال را ميخواندم كه به درســتي گفته بود انتخاب ســرمربي خارجيمشكال­تزياديدارد.انتقالپول با توجه به تحريمها به حســاب مربيان خارجي بسيار سخت و دشوار است.»

وي ادامــه داد: «تجربــه مــارك ويلموتس هم نشــان داد اگر يك مربي شارالتان خارجي هم به پست ما بخورد كهنورعلينو­رميشود.انتقالپولد­شوار اســت و اگر دو ماه نتوانيم اين پول را به حساب سرمربي خارجي واريز كنيم هم از ايران ميرود، هم شكايت ميكند و هم به خاطر 2 ماه كار دســتمزد يك سال يا شايد هم دو، ســه سال خودش را يكجا ميگيرد.بنابراينبه­تربودسرمرب­يايراني انتخــاب ميكرديم. انصافا هــم مربيان ايراني در چند ســال اخيــر ثابــت كردهاند ميتواننــد بــه تيم ملي كمككنند.»

فرشــاد پيوس در ادامه خاطرنشان كرد: «من و امير قلعهنويي بچه نازيآباد و بچهمحل هســتيم. او را سالهاســت ميشناسم و قبولش دارم. امير ميتواند با توجه به قــدرت مديريت خود و تجربه بااليي كه دارد، تيم ملي را مديريت كند. بــراي او و تيم ملي بهترينهــا را آرزو ميكنــم و انشــاءا... بتواننــد در جام ملتهاي آسيا نتايج خوبي بگيرند.»

آقــاي گل اســبق پرســپوليس درخصوص شكست اخير اين تيم برابر ســپاهان نيز گفت: «من يكي فكرش را نميكردم تيمي كه ۴ گل در اصفهان به سپاهانبزند،درتهرانازا­ينتيمشكست بخورد. پرسپوليس بازي را خوب شروع نكرد اما وقتي ۰۱ نفره شد واقعا جنگيد و نمايش بهتري ارائه داد. شايد اگر بچهها بازي را مثل نيمــه دوم آغاز ميكردند، اصال سرنوشت بازي عوض ميشد. البته من از اخراج پريرا هم خيلي تعجب كردم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran