KHABAR VARZESHI

چشمسرمربيا­ستقاللترسي­د هشدارجديسا­پينتــوبهب­ازيكناناست­قالل

-

در روزهاي گذشــته عنوان شد تمرينات تيم استقالل در روزهاي آينده به مدت ۴، ۵ روز تعطيل ميشود تا اين تيم از روزهاي اول سال جديد كارش را براي بازگشت به ليگ آغاز كند اما ظاهرا شرايط تفاوت پيدا كرده است. بازيكنان استقالل در روزهاي گذشــته پس از پيــروزي مقابل فوالد خوزستان تصور ميكردند شايد تمرينات تيمشــان بعد از بازي مقابل نساجي در چارچوبديدا­رتداركاتير­وزبيستوهفت­م اسفند تعطيل شده و تا سوم فروردين به تعطيالت نــوروزي بروند اما ظاهرا ديروز سرمربياستق­اللبرنامهر­ابهشكلديگر­ي تغييردادها­ست.ريكاردوساپ­ينتوسرمربي پرتغالي اســتقالل كه ارتبــاط خوبي با هواداران تيمش برقــرار كرده و حمايت قاطعانهآنه­اراهرروزدر­صفحهشخصياش دنبال ميكند، با توجــه به عالقهمندي باالي مردم و هواداران استقالل به خودش ديــروز در حاشــيه تمرين اســتقالل صحبتهايي را به شاگردانش منتقل كرد كــه نشــاندهند­ه وضعيت حســاس پيشروياينت­يمدرهفتهها­يباقيمانده تا پايان ليگ است.

سرمربي استقالل پيش از شروع تمرين در سخناني كه باشاگردانش­داشت،بهآنها گفت اين روزها، روزهاي شاد و خوشحالكنند­هاي براي مردم ايران و بازيكنان تيمش اســت اما نبايد اين روزها باعث شــود اســتقالل از مسيري كه درپيش گرفته، خارج شود. او در بخشي از صحبتش به شاگردان خود گفت: «همه ما دوست داريم در روزهاي ســال نو كنار خانواده باشيم اما در حال

حاضر خانواده دوم ما بيش از هــر زماني به ما احتياج دارد. خانواده دوم ما كسي نيســت جز استقالل و هوادارانش. اين جمعيت چندميليوني چشمشان به ساق پاي شماست».

ســاپينتو در ادامه اين صحبتها به

شــاگردانش گفت: «من هم دوست دارم استراحت كنم و كنار خانوادهام باشم و اين زمان هر قدر بيشــتر باشد، به من بيشتر خوش ميگذرد اما االن وقت استراحت ما نيست، اســتراحت بماند براي پايان اين فصل. ما امروز بايد بيش از هر چيز شرايط خوبمان را حفظ كنيم تا در بازگشــت دوباره به مسابقات به روزهاي بعد از جام جهاني دچار نشويم».

ســرمربي استقالل با اشــاره به اين موضوع كه درس مهمي از وقفه ايجاد شده در تعطيــالت جــام جهانــي گرفته، به شاگردانش گفت در روزهاي آينده همه بايددرتمري­ناتحضورداش­تهباشندوفق­ط

مرخصيكوتاه­يبراي ايــام ســال نــو در اختيارشان قرار خواهد داد تا دوباره به سرعت به تمرينات برگردند و از شرايط مسابقه دور نشوند.

يادآور ميشود تيم استقالل تا پيش از آغاز روند بردهايش از بازي با ملوان در ۵ ديدار ليگ برتري پس از جام جهاني يك برد (مقابل صنعت نفت آبادان)، دو تساوي (روبهروي پرسپوليس و مس رفسنجان) و دو باخت (به تراكتور و سپاهان) را تجربه كرده بــود و از ۵1 امتياز موجود در اين ۵ هفته، تنها ۵ امتياز گرفت و ۰1 امتياز را از دست داد.

اســتقالل در پايان مسابقات رسمي خود در سال 1۰۴1 طي ۳۲ بازي موفق شد به امتياز ۶۴ دست يافته و در رده دوم جدول ردهبندي بعد از سپاهان قرار بگيرد. اين تيم در حال حاضر با صدر جدول ۳ امتياز فاصله داشته و يك امتياز از رقيب همشهرياش باالتراست.اينوضعيتبا­عثشدهسرمرب­ي استقالل نسبت به شــرايط خوب تيمش احســاس اميدواري زيادي براي كســب عنوان قهرماني پيدا كند.

از اردوي اســتقالل خبر ميرســد ساپينتو با بررسي دقيق و تفكيك جز به جــز بازيهاي تيمــش و دو رقيب صدر جدولي ديگرش، تمام جوانب امر را در نظر گرفته و به همكارانش گفته از اين لحظه تا پايان فصل هيچكس حق اســتراحت ندارد و همه بايد با تمام توان و قدرت براي كسب موفقيت در7 بازي باقيمانده بــا هم متحد و همراه باشــند. استقالل ديــروز نيز يك جلســه تمرينراپشت­سرگذاشت و امروز هم تمرين خواهد كرد. قــرار اســت بازيكنان استقالل شــنبه هفته آينده در چارچوبهــا­ي ديدار دوســتانه مقابل نساجي به ميدان بروند. آخرين ديدار اين دو تيم در دور برگشت با نتيجه يك-يك به پايان رسيد.

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran