KHABAR VARZESHI

آرزومیکنم مشکالتاقتص­ادی مردم از بين برود

-

سختيهایيتو­انستمفوتبا­لیستشوم و به این ســطح برسم. از همان زمان در ذهن خودم تصویرسازي ميکردم که یک روز لژیونر شوم و بتوانم بازي درفوتبالار­وپاراتجربه­کنم.خدا را شکر این فرصت گیرم آمد تا به این آرزوي خودم برسم. به هر حال تجربه خوبي براي من بود و دو ســال در اروپا بازي کردم. اول فصل هم بــا توجه به عالقه خودم و نیاز پرســپولیس تصمیم گرفتم به تیم محبوبم برگردم کــه فکر ميکنم تصمیم خوبي بود.

بهعنوانيكل­رستاني،چند مكان ديدني شهر و استان خود را بــراي مخاطبان ما معرفيكن. استان لرستان و شهر خرمآباد به جرأت یکي از قشــنگترین مناطق کشور ما به حساب ميآیند و نقاط دیدني زیادي دارند البته مردمي که به آنجا و به خصوص آبشارها ميروندباید­آمادگيبدني­خوبيداشتهب­اشند،چون اکثرشان در دل طبیعت و کوه است (با خنده). یکي از مکانهاي دیدني قلعه فلکاالفالك اســت که

آرزویمقهرم­اني باپرسپوليس­و تيمملياست

قدمت تاریخي دارد. آبشار نوژیان که بسیار مرتفع اســت و البته فوقالعاده دیدني. آبشار بیشه، پارك جنگليشوراب­یادریاچهگه­رکهبسیارزی­باهستند و البته کل مکانهاي دیدني در دل طبیعت که واقعاً جذابهستند.

اهل عيدي دادن يا گرفتن هستي؟ بله، تقریبا هر کس مرا ميبیند توقع دارد به او عیدي بدهم و من هم تا جایي که بتوانم این کار را ميکنم. از عمو، عمه و بچههايشان گرفته تا خانواده خودم که قول ميدهم راضيشان کنم. حاال ممکن است هزار تومان باشد یا بیشتر. خودم هم وقتي بچه بودم اصال خجالت ميکشیدم از کسي عیدي بگیرم.

عليرضابيرا­نوندآدمخسي­سياست؟ نه اصال من خسیس نیستم البته پولي که در فوتبال به دســت ميآورم را ســعي ميکنم مدیریت و به بهترین شکل از آن استفاده کنم.

ســبك دروازهباني كدام گلر را در فوتبال اروپا ميپسندي؟ گلرهاي مطــرح زیادي در دنیا حضور دارند که هر کدام به سبک خودشان دروازهباني ميکنند، ولي خودم به شخصه مانوئل نویر را خیلي دوست دارم، چون گلر بسیار باکیفیتي اســت. به غیر از نویر از آلیسون گلر لیورپول هم خوشم ميآید.

پسرت طاها به فوتبال عالقه دارد؟

بله، طاها به شدت فوتبالي استوبازيها­رادنبالميک­ند. جالب اســت بدانید اگر در یک بازي گل بد بخورم به من ميگوید که کجا اشــتباه کــردم. خودش هم مدرســه فوتبال ميرود و دوست دارد فوتبالیستش­ود.

يعني ميخواهد مثل پدرش گلر شود؟ بــه دروازهباني عالقه دارد، ولي فکر نميکنم به خاطر قدش مناسب این پست باشد به همین خاطر من ترجیح ميدهم در یک پست دیگر بازي کند. البته این را بگویم اگر قرار است پسرم وارد فوتبال شود باید خودش زحمت بکشد و تالش کند و روي پاي خودش بایستد.

به جرأت ميتوان گفت تو يكي از محبوبترين بازيكنان سالهاي اخير پرسپوليس هستي؛ فكر ميكنيدليلا­ينمحبوبيتچ­يست؟ نظرلطفشماس­ت.هوادارانپر­سپولیسهمیش­هبه من لطف داشــتند و در هر شرایطي از من حمایت کردند، من هم سعي کردم با تمام وجود برايشان کارکنموبهت­ریننمایشها­راداشتهباش­م.قطعااین موضوع تا آخرین روزي که در پرســپولیس هستم ادامه خواهد داشت و از هیچ تالشي براي موفقیت پرسپولیس دریغ نخواهم کرد.

سبك بازي نویر و آليسونرادو­ست

دارم

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran