KHABAR VARZESHI

دلهرهبزرگا­ستقاللقبلا­زسالتحویل

-

کادر فني تیم اسـتقالل در تازهترین جلسـه بـا مدیـران میاني باشـگاه با اشـاره بـه موضـوع احتمالـي کسـر امتیاز به شـدت نسـبت به آینده این تیـم در هفتههاي پایاني فصـل ابراز نگراني کردهاند.

از جلسـات مهـم دیـروز باشـگاه اسـتقالل حضور مدیران میاني این مجموعـه در محل این سـاختمان بـود. طبـق اعـالم قبلـي باشـگاه اسـتقالل مدیران میاني ایـن مجموعـه بـه اتفاق برخـي از اعضـاي کادر فني اسـتقالل در محل این باشگاه تشکیل جلسـه داده و در خصـوص مسـائل مختلـف مالي بـه ویژه مرتبـط با بحث عیدي و پـاداش بازیکنان تیم استقالل به گفتوگو پرداختند.

در ایـن جلسـه شـرایط فعلـي مالي باشـگاه و اوضـاع بـد اقتصـادي ایـن مجموعه به شـکل شـفاف بـا نمایندگان تیـم در میـان گذاشـته شـد. همچنیـن عـدم تأمین بودجه کافي بـراي پرداخت بدهي بـه آندرهآ اسـتراماچو­ني نیز مورد بحـث و تبادل نظر قرار گرفـت و مدیران میانـي باشـگاه اسـتقالل در این بـاره به دنبـال راهـي بـراي حفـظ آرامـش تیم اسـتقالل تـا روزهـاي آینده بودنـد که از طریـق منابـع ماليشـان مقادیـري پول بـه باشـگاه تزریـق شـده و بـه حسـاب بازیکنان واریز شود.

پیرو دلخوريهاي ریکاردو سـاپینتو سـرمربي پرتغالـي اسـتقالل در نشسـت خبـري بعد از بـازي مقابل فـوالد و اینکه گفتـه بازیکنانـش بـه خاطـر مشـکالت مالـي اتومبیلهای­شـان را فروختهانـد و خـودش هـم ۲۱ هفته اسـت کـه پاداش

نگرفتـه کادر مدیریتي باشـگاه اسـتقالل نسـبت بـه شـرایط ایـن تیـم حسـاستر شده است.

گفتـه ميشـود در جلسـه امـروز هیچیـک از اعضـاي هیأتمدیـره و مدیرعامـل باشـگاه اسـتقالل حضـور نداشـتند و تنهـا مدیـران میانـي باشـگاه اسـتقالل بـا برخي از اعضـاي کادر فنـي ایـن تیـم بـه گفتوگـو مشـغول شـدند تـا بهترین راه بـراي دسـتیابي به حل مشـکالت پیـشرو را بررسيکنند.

یکـي از مباحـث مطرح شـده در این نشست، دلهـره بـزرگ کادر فنـي تیـم استقالل نسبت به کسـر احتمالي امتیاز از ایـن تیـم در صـورت عـدم پرداخـت بدهي به اسـتراماچو­ني بـود. این موضوع به اطالع مدیران میاني باشـگاه استقالل رسـید کـه در صورت بـروز چنین اتفاقي شـرایط خیلي سـختي بـراي اسـتقالل ایجـاد ميشـود و بـا کسـر ۶ امتیـاز، تیم اسـتقالل عمـال امیـدش بـراي کسـب قهرمانـي و حتـي نایبقهرمان­ـي را از دست ميدهد.

یکـي از اعضـاي کادر فني اسـتقالل بـه مدیـران رده بـاالي باشـگاه اسـتقالل اعـالم کرده سـاپینتو به شـدت به کسـب عنـوان قهرمانـي امیـدوار اسـت و اصـال انتظـار نـدارد خطري از بابت کسـر امتیاز تیمش را تهدید کند.

ناگفتـه نمانـد اوضاع اسـتقالل که به دلیـل عدم پرداخت به موقع پـول قرارداد اسـتراماچو­ني اصـال روبـه راه نیسـت این روزها به دغدغه اصلي مسـئوالن باشـگاه، اعضـاي کادر فنـي و از همـه مهمتـر هواداران این تیم تبدیل شده است.

امتيازکمشو­د نابودميشوی­م

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran