Israel Hayom

גאדיר צפוי לפתוח מול לודוגורץ

בהיעדר חלוצים אחרים בסגל הפועל ב"ש, השחקן יקבל את הקרדיט במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי ● אזלו הכרטיסים למשחק ● שלוש נקודות הופחתו להפועל עכו בשל פרשת החוזים הכפולים

- ליאב נחמני

אוהדי הפועל ב"ש התנפלו על הכרטיסים למשחק מול לודוגורץ ביום רביעי בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. למעשה, האלופה פתחה תחילה את המכירה רק למנויים, והמאות הבודדות שנותרו והוצאו אתמול למכירה נחטפו בתוך דקות כאשר האוהדים נדחקים בתורים כדי להשיג את הכרטיס המיוחל. לפיכך אצטדיון טרנר יהיה מלא ב־51 אלף צופים ביום רביעי, כמה עשרות מהם צפויים להגיע מבולגריה ולתמוך בקבוצה האורחת.

מבחינה מקצועית, המאמן ברק בכר צפוי לפתוח עם מוחמד גאדיר, שכן כרגע הוא החלוץ הטבעי היחיד בסגל הקבוצה. במועדון עושים מאמץ להכשיר את הקפטן אליניב ברדה, שמאוד רוצה ליטול חלק במשחק החשוב, אך כרגע הסיכויים שישחק אינם גבוהים. החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט יחל להתאמן רק מחר, וכפי שפורסם כאן במדור אתמול - לא יהיה בסגל למשחק.

מעבר לכך, הפציעה בקרסולו של הקשר הספרדי איסאק קואנקה מטרידה את אנשי ב"ש, מאחר שהוא עדיין מתקשה לדרוך ולא ברור לכמה זמן ייעדר. קואנקה לא ישחק ביום רביעי בוודאות, וכפי הנראה גם לא בגומלין שייערך בשבוע הבא בבולגריה.

"פס"ד מחמיר, נערער"

מכה קשה לעולה החדשה: עונת 2017/18 טרם נפתחה והפועל עכו כבר ספגה עונש כבד מבית הדין של ההתאחדות, שהפחית ממאזנה שלוש נקודות בפועל בשל פרשת החוזים הכפולים. נוסף על הורדת הנקודות הצפוניים נקנסו ב־05 אלף שקלים והיו"ר דודי רוזנפלד הורחק לשנה מהמגרשים.

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, הסביר את ההחלטה: "השיטתיות, ההיקף וחוסר תום הלב שבו בוצעו הדברים מחייבים החמרה. ספק אם אין מקום להפחתה גבוהה יותר". המאמן שלומי דורה הורחק על תנאי לשלושה חודשי פעילות ונקנס, ואילו שני שחקנים שהיו מעורבים בפרשה, מינדאוגאס פאנקה ודמיטרו ריזוק, ספגו גם הם קנס כספי.

במועדון התרעמו על העונש והודיעו כי בכוונתם לערער: "הקבוצה קיבלה בתדהמה את פסק הדין המחמיר איתה באופן בלתי פרופורציונ­לי ביחס לנסיבות ולמקרי העבר. בכוונת המועדון לערער בפני בית הדין העליון". כמו כן, בעכו טענו כי העונש הכבד גוזר את גורל הקבוצה לפני שהעונה החלה, שכן גם ככה קשה לקבוצה להעמיד סגל ראוי לליגת העל. מנגד, בהתאחדות ממשיכים לטעון כי העונש מידתי ביחס לעבירות.

 ??  ?? מוחמד גאדיר. יקבל את הקרדיט מהמאמן ברק בכר
מוחמד גאדיר. יקבל את הקרדיט מהמאמן ברק בכר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel