Israel Hayom

גל גדות בדרך ל"וונדר וומן "2

כנס קומיק־קון עשה לנו טיזינג לשנת 2018 הצצה ל"בלייד ראנר "2049 ול"פנתר השחור" - המצטרף הטרי למשפחת גיבורי העל - גל גדות על הבמה והופעת אורח של סטיבן שפילברג והאם בן אפלק ימשיך לגלם את באטמן?

- דודי כספי, סן דייגו

וונדר וומן, הענק הירוק ובני משו פחת סטארק נאספו בסן דייגו בסוף השבוע האחרון של פסטיבל קוו מיקוקון ,2017 כנס הבידור הגדול בעוו לם. מאז 1970 הוא מקרב בין מעריצי קומיקס, פנטזיה ומד"ב לכוכבים הגדוו לים בתעשייה. גם הפעם היתה זו חגיגה סביב עשרות סדרות וסרטים אהובים, לצד יריד של אלפי ביתנים באירוע שבו לוקחים חלק מדי שנה 170,000וכ איש.

גולת הכותרת בכנסים האחרונים היתה הפרזנטציה של מארוול קומיו קס, שהפכו למעצמתועל עם ההצלחות של סרטי "הנוקמים" על כל נגזרותיהם. השנה ניתנה הצצה ראשונה למצטרף הטרי למשפחת גיבורי העל, הפנתר השחור, בסרט שיעלה בתחילת .2018

ואילו הפאנל של אולפני וורנר נפתח עם לא אחר מאשר סטיבן שפילברג, שהגיע לקדם את העיבוד הקולנועי שלו לספר המדע הבדיוני "שחקן מספר אחת", שיעלה במארס ,2018 ונמשך עם הצצה ל"בלייד ראנר ,"2049 המשך למותחן הפעולה הדיסטופי 1982ומ בכיכובו של הריסון פורד, שגם מוביל את הסרט החדש לצד ריאן גוסלינג.

בחלק של DC הבשורה הגדולה היתה הכרזה על סרט המשך ל"וונדר וומן". "הדמות מסמלת את כל מה שטוב, אהבה וחמלה, אמת וצדק, ואין מה לא לאהוב בה", אמרה גל גדות, "אני מודה לקהל שהפך אותה למי שהיא ואת הסרט לכה מצליח, אין לי אלא להודות על ההזדו מנות שניתנה לי".

אלא שמעל החגיגה של גדות והקיו דום בהמשך הפאנל לסרט "ליגת הצדק" שיעלה בנובמבר, מרחפות השמועות הגוברות בחודשים האחרונים שבאולפני וורנר מחפשים דרך אלגנטית לשחרר את בן אפלק מתפקיד באטמן, לאחר שהוא כבר חזר בו מהכוונה לביים סרט סביב הדמות ועם רחשים בתעשייה שהו שחקן ממש לא מעוניין להמשיך לגלם את איש העטלף, מה שלא מסתדר בקנה אחד עם הרעיון לטרילוגיה חדשה של האביר האפל.

"הרשו לי להיות ברור: אני הבחור הכי בר מזל בעולם, באטמן הוא הדמות הכי פאקינג קולית בכל היקום, DC או מארוול, זה מדהים", אמר אפלק בניסיון לנגח את השמועות אבל מבלי באמת להכחיש, "אני אוהב להיות כאן ואני חושב שתגלו בקרוב למה אני כל כך נרגש עבור באטמן".

 ?? צילום: אי.פי ?? בא לקדם את "שחקן מספר אחת". שפילברג
צילום: אי.פי בא לקדם את "שחקן מספר אחת". שפילברג
 ?? צילום: אי.אף.פי ?? גל גדות על הבמה בכנס קומיק־קון
צילום: אי.אף.פי גל גדות על הבמה בכנס קומיק־קון

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel