Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 24.07.2017

-

גדי מפגשים צפופים מדי עם אנשים רבים גורמים לכם "לאבד את הצפון". יש מי שמאשימים אתכם בחוסר שיתוף פעולה, אולם אתם מצליחים להסביר את המניעים שלכם בצורה משביעת רצון.

דלי אתם נוטים לנהוג בכוחניות מול אנשים שלא שייכים ל"ליגה שלכם" ולא מתמודדים איתכם בהצלחה. המצב עלול לגרום לצבירת כעסים וטינה שיתפרצו במועד מאוחר יותר ועלולים להפתיע אתכם בעוצמתם.

דגים אתם מפעילים מאמצי שכנוע על אדם קרוב. מצב הרוח הנינוח והרומנטי מאפשר לכם להתקדם לכיוון המטרה הרצויה לכם. קיים סיכוי טוב שתשיגו את מבוקשכם. נושא שנוי במחלוקת יעלה על הפרק.

טלה ברור לכם שעליכם לפעול לבד כדי להשיג את מה שרצוי. אין מי שמבין את מה שקורה לכם בתוך הנשמה יותר טוב מכם. אף על פי שהדרך ארוכה, הכיוון נכון ואתם יכולים להירגע.

שור אומץ לב מוביל אתכם למצבים שגורמים לכם יותר סבל מאשר הנאה. הניסיונות שלכם להגיע לריגושים בכל מחיר מחייבים הסתכלות נוספת ושיפוט שבו פועל הצד ההגיוני יותר מאשר הצד הרגשי.

תאומים היום צפוי פרץ של פעילות נמרצת שאינה אופיינית לכם, שמגיעה בעיתוי המדויק והנכון ביותר עבורכם. מומלץ לגלות גמישות וספונטניות ולא לנתח כל מה שקורה בזכוכית מגדלת.

סרטן הזדמנות חדשה צצה ונופלת לכם בדיוק כמו החלק היחיד החסר בפאזל גדול. אתם מסיימים פרויקט גדול ומוצלח ומתחילים לחשוב על הבא אחריו. בני הזוג מעוררים שאלות שלא חשבתם עליהן עד עכשיו.

אריה ההתלבטות הפנימית גורמת לכם לתשישות נפשית. בעבודה כדאי למצוא דרך ישירה ופשוטה לברר מה רוצים מכם. זה ימנע מתח וחיכוכים מיותרים. פיזור הדעת ייעלם בשעות הצהריים וההרגשה תשתפר.

בתולה יום המתאים לרומנטיקה. השרמנטיות וכושר הדיבור שלכם יכולים להוציא אתכם מכל צרה שתסתבכו בה. צפו להפתעה בעבודה. בתחום האישי תגלו מידע הקשור למישהו מבני המשפחה.

מאזניים אתם מתרוצצים יותר מדי ומרגישים מותשים. מיקוד ותכנון קפדני הכרחיים בשלב זה. הרומנטיקה פורחת למרות הקשיים, מה שמוכיח שכשרוצים הכל אפשרי. מישהו שבשמו מופיעה האות ד' מפתיע אתכם.

עקרב מתח פנימי גורם לכם להיות בנקודת חולשה. היום אתם מרגישים במלוא העוצמה תחושות קשות למדי גם כלפי אנשים שהפרו את האמון שנתתם בהם. כושר ההישרדות חסר הפשרות שלכם יסייע לכם להתמודד.

קשת מאוד חשוב לכם לבטא את עצמכם, גם אם זה בא על חשבון אחרים. לא נעים להודות אבל זה בדיוק מה שאתם עושים. פעילות קהילתית יכולה להוות מסגרת הולמת לצרכים פנימיים.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel