Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שלישי - 25.07.2017

-

גדי

היום אתם מתמקדים בדיאטה ובפעילות ספורטיבית. משהו עורר בכם את הצורך לעשות בדק בית. יש לכם דרישות גבוהות מעצמכם ורצוי שתתייעצו עם איש מקצוע שידריך אתכם להתקדמות הדרגתית.

דלי

יחסי האנוש שלכם טובים למדי, בדרך כלל. היום אתם נתקלים במישהו שגורם לכם להגיב בפראות ובתוקפנות. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם קונפליקט היא לשמור על איפוק, לפחות בשלב התחלתי.

דגים

צפויות בעיות בתקשורת. היזהרו ממילים חסרות טאקט. אתם עלולים לפגוע במישהו יקר לכם. בגדול, יש לכם מזל. אנשים אוהבים אתכם ונוטים לסלוח לכם גם אם אתם עושים שטויות.

טלה

למצוא אהבה זאת המשימה שלכם השבוע. אתם מתחילים ברגל ימין עם יצירת נסיבות שיאפשרו לחשיפה למספר רב של אנשים. רומנטיקה אכן מורגשת באוויר אך כלל לא בטוח שתפגשו את האדם המתאים.

שור

עודף ביטחון עצמי וביקורתיות יתרה גורמים לכם לעימותים בזוגיות. השיטה פשוט לא עובדת ומעוררת זעם ותסכול אצל בן המין השני. צפויים גם עימותים עם קולגות לעבודה או עם שכנים.

תאומים

יום טוב הזורם על מי מנוחות. החל משעות הבוקר מתקבלות חדשות טובות, מה שמעלה לכם את המורל. אתם נהנים מהזוגיות שלכם, אם כי לא תמיד משקיעים מספיק.

סרטן

יום מוצלח. אתם מרגישים נפלא מבחינה גופנית ונפשית. זה יום ממוזל. צפויה נסיעה קצרה שבסופה תקבלו בשורה משמחת. המצב בתחום החברתי משופר. מישהו שבשמו מופיעה האות ר' מודיע על נסיעה מפתיעה.

אריה

יש תנאים נוחים שמאפשרים לפתח אינטימיות אמיתית במערכת אישית. יהיה לכם קל להעביר מסר לאדם בן מזל דגים, שאיתו היתה לכם לאחרונה בעיית תקשורת קשה.

בתולה

יש לכם הרגשה שצריך לעשות סדר, להגדיר את סדרי העדיפויות וללבן בעיות בוערות עם בני משפחה. מצד שני, יש הרבה נושאים שדורשים את תשומת ליבכם, כך שיש לכם בקושי רגעים בודדים לנשום.

מאזניים

אתם מתמודדים עם פיתויים הקשורים לענייני חומר וגשמיות. אף על פי שבדרך כלל אתם דבקים בעקרונות שלכם, הפעם המצב מקשה עליכם. המצפון לא שקט, גם אם אתם מרשים לעצמכם לעבור את הגבולות.

עקרב

יום חביב. דברים טובים קורים לכם היום. מפנה חיובי גם בתחום המשפחתי. הרגשה של הדדיות ושיתוף פעולה בין אנשים קרובים שבדרך כלל לא מוצאים מכנה משותף. יום מתאים לפעילות ספורטיבית מאתגרת.

קשת

בעבודה אתם מצפים יותר מדי מאנשים ולכן לעיתים קרובות אתם מתאכזבים. מישהו שאיתו אתם משתתפים בפרויקט חיצוני עומד בהתחייבותו מעל ומעבר. פנייה מעניינת תגיע מכיוון בלתי צפוי.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel