Israel Hayom

וואו, איזה אבסורד

- אבי סגל

עודד קטש סיפק אתמול בנתב"ג, עם חזרת נבחרת הע תודה מאליפות אירופה עד גיל ,20 שני ציטוטים חשובים. "רק בפרספקטיבה של שנים השחק נים יבינו איזה דבר גדול עשי נו", היה הראשון. לאחר מכן הבטיח: 5-4" שחקנים מהנבח רת הזו יגיעו לרמות הגבוהות". קטש דיבר על השחקנים ולא על עצמו. בענייניו האישיים יהיה לו עוד הרבה זמן להתעסק.

בפסטיבל נבחרת העתודה יש חלק גדול מאוד למאמן קטש. כולם מסביב מחמיאים לא רק להישג, אלא גם לדרך ולחיבור עם השחקנים. קטש הצליח לה שוות את הישג השיא של נבח רות העתודה הגדולות של 2000 ו ,2004 והעמיד נבחרת שלא רק הצליחה, אלא גם ריגשה.

עודד הוכיח בטורניר הזה שהוא לא רק מאמן מצוין, אלא כזה עם שיטה ודרך. הנבחרת הזו שיחקה "כדורסל קטשי", שבי סודות שלו מבוסס על חוכמה ועל מתן חופש לשחקנים. בנב חרת שלו המושג השחוק "השח קנים שיחקו בשביל המאמן" היה אמיתי ובא לידי ביטוי בעוצמה רבה, כשהשחקנים לא מסתירים את עצם היותם מחוברים למא מן שלהם.

והנה מנפלאות הכדורסל הישראלי: במהלך האליפות התברר שקטש לא ימשיך בה פועל אילת, ויותר מזה - יתחיל את העונה הקרובה בבית. כולם מדברים על סיום הרומן באילת, אבל היא רק קבוצה אחת בלי גת העל, שבה לא נמצא למא מן המוערך מקום. להזכירכם, שלושה מאמנים - 25 אחוזים ממאמני הליגה הבכירה - באים מחוץ לישראל )נבן ספאחיה, פו טיס קציקאריס ובראד גרינברג(.

כעת, דווקא אחרי אחד מהישגיו הגדולים בקריירה כמאמן ולראשונה זה עשור, קטש לא יפתח עונה בליגת העל ויצ טרך להתרגל למציאות המו רכבת של הכדורסל הישראלי. דווקא אחרי שהמניות של המא מן נסקו בגדול, אין מי ששמה בו את מבטחה. מצב אבסורד. מצד שני, די ברור שהוא לא יגמור את העונה בבית, ותימצא כנראה מהר מאוד הקבוצה שתקרא לו להציל את המצב.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel