Israel Hayom

שיט: עדויות נגבו בפרשת גילי כהן

- עדי רובינשטיין

השייטת גילי כהן הגיעה אמש לקיבוץ מעגן מיכאל כדי למ סור את עדותה בפרשת אליפות העולם, שנחשפה ב"ישראל היום" בשבוע שעבר ועוררה תדהמה בסצנת השיט הישראלית.

כהן, כזכור, הואשמה על ידי שותפתה לסירה, סתיו ברוק מן, בהתעללות פיזית ומילולית במהלך אליפות העולם האחרונה בסלוניקי. הדברים הגיעו לשיאם כאשר ברוקמן נבעטה לכאורה אל מחוץ לסירה ואל תוך הים.

בשבוע שעבר ברוקמן נתנה את עדותה, ול"ישראל היום" נודע שבשבוע האחרון נגבו עדויות משייטות נוספות ששיתפו פעולה עם כהן לאורך השנים, ובהן שייטת אולימפית בכירה ומוכרת, שהיום משמ שת בתפקידים שונים בספורט האולימפי בישראל.

למעשה, הוועדה המקצו עית בוחנת את התנהלותו של איגוד השיט מאז שנת ,2008 אז עוד בהנהגתו של היו"ר הקודם יהודה מעיין, בכל הקשור להק לות, לכאורה, שניתנו לכהן. חלק מהשייטות טוענות שבבדיקה שערכו לגבי הדו"חות שהוגשו על ידיהן ושבהם דיווחו על המע ללים של כהן, יד נעלמה שינתה בחלקם את הדברים וביצעה בהם שינויים, לכאורה, כדי לייפות את המציאות. חשוב להבהיר שמ דובר בתקריות שהתקיימו לפני עשור. מי שעוד העיד בפרשה הוא מאמן נבחרת הנשים אילן תשתש. כמו כן, ברוקמן בעצמה יצרה קשר עם אנשי שיט ובי קשה מהם למסור עדויות על תקריות שהיו להם עם כהן בכל הקשור להתנהגות של השייטת ושל ראשי האיגוד בתקופתו של מעיין, כדי לנסות ולראות דפוס שהוסתר או לא הוסתר על ידי גורמים באיגוד.

על השייטות המעורבות בפ רשה נאסר להתראיין עד אשר יסתיים שלב העדויות.

טניס. נובאק ג'וקוביץ' צפוי להחמיץ את אליפות ארה"ב הפתוחה ולפי רופאו הוא עשוי להיעדר לשלושה חודשים לפ חות. כזכור, המדורג 4 בעולם סובל מכאבים בכתף, דבר שגרם לו לפרוש בשלב רבע הגמר בטו רניר ווימבלדון.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? יהודה מעיין
צילום: אלן שיבר יהודה מעיין

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel