Israel Hayom

אמיר תרם את קרניות עיניו

היום: אלפים צפויים ללוות את הזמר בדרכו האחרונה ההלוויה-בטקסאזרחי משפחתו ביקשה מהמשתתפים להגיע בלבוש לבן

- ערן סויסה ומיטל יסעור בית־אור

נקבעו סדרי הלווייתו של הזמר אמיר פרישר גוטמן: טקס ההלוויה יתקיים היום בשעה 18:00 בבית העלמין האזרחי "מנוחת עולם" בנתניה. על פי מקורבים, החליטו לקבור אותו בבית עלמין אזרחי כי להערכתם זו היתה העדפתו.

המשפחה ביקשה מהמשתתפים להגיע לטקס בלבוש לבן. "במי קום יסופקו פרחים לבנים וני בקש כי פרחים שתביאו יהיו בצבע לבן", נכתב בהודעה מטי עמם. ההערכות הן כי אלפים יגיעו להיפרד ממנו. עוד קודם לכן יתקיים היום גם טקס אשי כבה בתיאטרון "הבימה" בת"א. יהיה אפשר לחלוף על פני ארוי נו מהשעה 10:00 בבוקר עד השעה .12:00

בין הנואמים בהלוויה צפוי לדבר אייל, אחיו של הזמר ואביה של שחר, האחיינית שאותה הציל. הראל סקעת יופיע עם שיר שאי מיר כתב עבורו במחזמר. התסריי טאית נועה ברנר, שכתבה איתו את המחזמר המבוסס על סיפוי רו האישי שלא הספיק להוציאו לפועל, ואלי יצפאן שעבד איתו במספר פרויקטים, יישאו דברים.

אתמול בכיכר רבין הוצב מיצג בדמותו של פרישר גוטמן כשהוא מרים מעל ראשו תינוק. יש להי ניח שמדובר בניסיון לחקות את אירוע הטביעה בים כשהוא מציל את אחייניתו בת הי5. לצד המיי צג הוצבו שני זרי פרחים גדולים. גם אתמול פורסמו אלפי פוסטים, תמונות, דברי פרידה וזיכרונות.

בסיפור המצמרר של הזמר התגלה אתמול פרט נוסף: מספר הטלפון למופע האיחוד של היי פייב היה *2207 - בדיוק התאריך שבו גילה כי אינו חולה בסרטן והתאריך שבו טבע.

בחייו חתם פרישר גוטמן על כרטיס אדי לתרומת איבי רים, אך בשל מצבו הרפואי של הזמר, שעבר טיפולי כימותרפיה קשים, נתרמו רק קרניות עיניו.

אתמול הועברה גופתו למכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם נלקחו ממנה דגימות ובתהליך שיימשך כמה שבועות יועברו למשפחה תוצאותיהן.

 ?? צילום: מאיר פרטוש ?? פרישר גוטמן
צילום: מאיר פרטוש פרישר גוטמן

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel