Israel Hayom

לודוגורץ נחתה בישראל: "החום לא ישפיע"

יריבתה של הפועל ב"ש בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות הגיעה ארצה לקראת המשחק בטרנר מחר ● המנהל הספורטיבי, אנחל פטריצ'ב: "הסיכויים הם "50:50 ● האלופה הישראלית נזהרת: "צריך להתייחס אליהם במלוא הרצינות"

- ליאב נחמני

הפועל ב"ש ממשיכה בהיערכו.ת לקרא.ת המשחק מחר מול לודוגורץ הבולגרי.ת במסגר.ת סיבוב המוקדמו.ת השלישי של ליג.ת האלופו.ת. א.תמול נח.תו הבולגרים בישראל, אך בצוו.ת המקצועי של ב"ש עשו שיעורי בי.ת עוד קודם לכן. נציג הקבוצה צפה בניצחון 1:4 של לודוגורץ על ז'לגיריס וילנה הליטאי.ת, ובדו"ח שהגיש עולה כי מדובר בקבוצה חזקה מאוד.

"אין בקבוצה הזו כמעט שחקנים בולגרים", אמרו בב"ש והוסיפו: "עם עשרה ברזילאים, שלושה רוסים ושוער ארגנטינאי, זו למעשה קבוצה שצריך להתייחס אליה במלוא הרצינות. לא סתם הם הגיעו פעמיים לליגת האלופות בשלוש השנים האחרונות". המאמן ברק בכר אף ערך וידאו לשחקניו ממשחקיה האחרונים של לודוגורץ, כולל ה־4:1 על ז'לגיריס, והם יצפו בו לקראת המשחק.

אתמול, כאמור, נחתה לודוגורץ בישראל ונראה כי אנשיה שומרים על זהירות מסוימת. "הסיכויים הם ,"520:520 הצהיר המנהל הספורטיבי של הבולגרים, אנחל פטריצ'ב, שהוסיף: "ב"ש צברו ניסיון באירופה, אבל גם לנו יש ניסיון ולכן קשה לדעת מה יהיה בשני המשחקים".

התקשורת הבולגרית עוסקת לא מעט במזג האוויר בישראל, ואחד האתרים אף הגדיל וכתב כי המשחק מחר ישוחק במדבר. בלודוגורץ לא התרשמו יותר מדי מהדיבורים על החום היש־ ראלי ופטריצ'ב אמר: "השחקנים שלנו יכולים לשחק בסוגים שונים של אקלים. אין לנו תירוצים בעניין הזה והחום לא ישפיע עליהם. הגומלין ייערך ברזגראד ולא משנה מה יהיו התנאים, אנחנו נדע להתמודד איתם".

בתקשורת הבולגרית עסקו גם בשחקני האלופה, ובעיקר בחלוץ הניגרי טוני נוואקמה, שעליו ייתן המאמן הבולגרי דגש מיוחד, כך על פי הדיווחים.

מעבר לכך, בב"ש ממשיכים לעסוק בנושא הפצועים. בן שהר עדיין לא עבר את הניתוח בכתפו בשל הסיכוי שאולי יוכל להימנע מכך. עם זאת, הסיכויים לכך אינם גבוהים ונראה כי בסופו של דבר החלוץ ינותח וייעדר לתקופה של חודש וחצי לפחות. גם הקפטן אליניב ברדה פצוע ולא צפוי לשחק מחר.

בכר מתלבט לגבי הקישור - אפשרות אחת היא לפתוח במערך זהיר יותר עם מהראן ראדי, ג'ון אוגו ודן איינבינדר, או לתת למיכאל אוחנה את חולצת ההרכב במקום ראדי, כפי שעשה בגומלין נגד הונבד בודפשט בשבוע שעבר.

 ?? צילום: אודי ציטיאט ?? נוואקמה ואוגו. המאמן הבולגרי שם דגש מיוחד על החלוץ
צילום: אודי ציטיאט נוואקמה ואוגו. המאמן הבולגרי שם דגש מיוחד על החלוץ

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel