Israel Hayom

מכבי חיפה: גוטליב יצורף עוד השבוע, קגלמאכר לא ישוחרר

הירוקים ישלמו להפועל ת"א כ־053 אלף יורו עבור הבלם, שירד עם האדומים לליגה הלאומית ● מבחינת המאמן גיא לוזון, האורוגוואי בתוכניות לעונה הבאה, אך ייאלץ להילחם על מקומו בהרכב ● ק"ש: הקשר הפורטוגלי אפונסו טיירה חתם לשנתיים

- ליאב נחמני

מכבי חיפה צפויה להודיע עד סוף השבוע על צירופו של אדי גוטליב. אחרי מו"מ שה.תארך מעט, הירוקים אמורים לרכוש א.ת הבלם מהפועל .ת"א .תמור.ת כ־053 אלף יורו, והשחקן, שגדל בהפועל עכו, יח.תום בכרמל לשלוש שנים .תמור.ת שכר המוערך ב־051 אלף דולר לעונה.

אחרי שירד ליגה עם הפועל ת"א, ניסה גוטליב לצאת לאירופה וכבר סיכם את תנאיו בקבוצת פ.צ אופה מהליגה הרוסית הראשונה, אך קשיים כלכליים של הרוסים מנעו את מעברו. מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון, ניצל זאת כדי למהר ולפנות אליו על מנת לצרפו, ואתמול חלה ההתקדמות המשמעותית בין הצדדים.

מי שאינו מרוצה מההחתמה הצפויה הוא האורוגוואי גארי קגלמאכר, שמפתיחת האימונים חש כי חל פיחות במ־ עמדו, אך בקבוצה הבהירו שאין בכוונתם לשחררו. זאת מאחר שמבחינת לוזון, קגלמאכר הוא חלק חשוב מהתוכניות לעונה הקרובה, אך הוא ייאלץ להילחם על מקומו בהרכב.

בתוך כך, עומר דמארי, שמתאושש מפציעה, חוזר בהדרגה לאימונים. החלוץ אמנם לא צפוי להיות כשיר למ־ שחקי גביע הטוטו, שייפתחו כבר בסוף השבוע הקרוב, אך בחיפה בטוחים כי יהיה מוכן למחזור הפתיחה של הליגה ב־91 באוגוסט. היום תיפתח מכירת המינויים לקהל הרחב. עד כה חודשו 14,5200 מינויים, והצפי הוא ל־61 אלף מינויים לפחות.

עירוני ק"ש. הקשר הפורטוגלי אפונסו טיירה חתם אתמול לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכניו, אביו נמני ועו"ד גיא פרימור. בכך השלים המאמן חיים סילבס את בניית הסגל לעונה הקרובה. טיירה שיחק בשלוש העונות האחרונות באשטוריל הפורטוגלית ובעונה האחרונה רשם 20 הופעות, 19 מתוכן בהרכב. אתמול נחת השחקן בישראל, עבר את הבדיקות הרפואיות וביום רביעי יערוך את אימון הבכורה שלו בקבוצתו החדשה.

הפועל חיפה. הקבוצה תשוב היום לישראל אחרי שמונה ימים של מחנה אימונים באוקראינה, שבמהלכו רשמה שני ניצחונות ותיקו אחד במשחקי ההכנה. "המטרות במחנה היו בעיקר הנחלת שיטת משחק נוספת, שבסך הכל נקלטה היטב אצל השחקנים", אמר המאמן ניר קלינגר. "מטרה נוספת היתה לחבר את הזרים מקצועית וחברתית, ואני מאוד מרוצה מההשתלבות עד עכשיו. המטרה השלישית כמובן היתה נושא עומס וכושר גופני, והגענו לפיק גם בנושא הזה. בסך הכל היה מחנה מוצלח מאוד וכולנו מקווים שזה יגלוש גם למשחקי גביע הטוטו והליגה. אנחנו חייבים לפתוח חזק את העונה ואני מאמין שזה יקרה".

בחיפה מקווים להשלים עד סוף השבוע את בניית הסגל ומקווים לקבל תשובה חיובית ממכבי ת"א לגבי שאילתו של הקשר דור פרץ. "אם פרץ יגיע, יש כאן קבוצה לפלייאוף עליון", אמרו במועדון, "גם כך הקבוצה נראית טוב עד כה. פרץ יודע שכאן הוא ישחק".

 ?? צילום: עמי שומן ?? גוטליב. בקרוב בירוק
צילום: עמי שומן גוטליב. בקרוב בירוק

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel