Israel Hayom

הבילוי בקאנטרי הסתיים בטרגדיה: בן 75 טבע למוות ●

מקרה שלישי בתוך חודש בקאנטרי בהרצליה בפעמיים הקודמות ניצלו חייהן של שתי פעוטות הקאנטרי: "פועלים על פי נהלים מחמירים, הנושא בחקירה ואנו משתפים פעולה"

- נצחיה יעקב, כתבתנו בשרון

בילוי בקאנטרי בהרצליה הסתיים אתמול באסון: יהודה אלקסלסי, בן 75 מנתניה, שהגיע למקום חם חבריו, טבע למוות בבריכה האולימפית בקאנטרי שברחוב ז'בוטינסקי בעיר.

חובש רפואת חירום במד"א אבי דהרי והפרמדיקית בר עזר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו על שפת הבריכה גבר כבן ,80 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר שנמו שה מהמים. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתו קדמות שכללו תרופות, הנשמה, עיסויים ומכות חשמל - ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו". שלום זוהר, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סייע גם הוא במאמו צי ההחייאה, שכאמור, לרוע המזל, לא הצליחו.

בעקבות האירוע עיכבו שוטו רי תחנת גלילות לחקירה שלושה חשודים - מעובדי המקום. השלושה שוחררו לאחר מכן לבתיהם.

זהו מקרה הטביעה השלישי במו קום בתוך חודש. השניים הקודמים נגמרו במזל שלא במוות. רק לפני שבועיים וחצי טבעה בת 3 וחצי בבריכת המשפחות בקאנטרי בהרו צליה ופונתה לקבלת טיפול כשהיא במצב קשה. הפעוטה התאוששה מאז ושוחררה לביתה לפני כמה ימים. שבוע וחצי קודם לכן, פעוו טה אחרת, כבת שנתיים וחצי, נחו נקה בבריכת הפעוטות בקאנטרי וניצלה בזכות תושייתו של עובד במקום - חובש בהכשרתו.

אחד המבקרים הקבועים בקאנטרי סיפר: "אני מנוי פה עשור ומעולם לא קרה דבר כזה. נקבעה שיחה עם ראש העירייה בעקבות מה שקורה פה, ולא הקאנטרי ואף אחד אחר מטו עמם לא התקשר והביע עניין. שלוש טביעות וכלום לא מזיז לאף אחד... למה מחכים?"

שוחה שהיתה עדה לאירוע אתו מול ולאירוע הטביעה של בת הו3 וחצי סיפרה: "מחדל, זה ממש מפו חיד". על האירוע הקודם אמרה: "היו הרבה צעקות וקריאות שילדה טבעה. אחד העובדים רץ ובא לבצע בה הנו שמה, ואז גילה שזו הנכדה שלו. הוא היה בשוק".

מקאנטרי הרצליה נמסר: "הקאו נטרי פועל על פי הנהלים המחמיו רים עם מצילים מקצועיים ושירותי בריאות. אנו משתתפים בצער המו שפחה. הנושא בחקירה ואנו משתפים פעולה באופן מלא עם הרשויות".

 ??  ?? הקאנטרי קלאב בהרצליה
הקאנטרי קלאב בהרצליה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel