Israel Hayom

ַשיִלי ובתה התינוקת נהרגו בתאונה בדרום: "אסון כבד" "הלם מוחלט"

בקיבוץ להבות חביבה מתקשים לעכל את מותן של שילי ובתה יעל בת ה־7 חודשים מפגיעת רכב בכביש ,40 מצפון לבאר שבע ● "נערכים לעטוף את המשפחה ולסייע לה"

- נצחיה יעקב וגדי גולן

"הקיבוץ כולו המום וכואב מהאסון הכבד שפקד אותנו", כך סיפר אתמול מנהל קהילת קיבוץ להבות חביבה, אורי פרגו, על מותן של חברות הקיבוץ ַשיִלי )37( קתאלי ובתה התינוקת יעל, בת ה־7 חודשים, בתאונת הדרכים שאירעה שלשום בדרום.

אתמול הותרו לפרסום שמותיהן של שילי ובתה, שנהרגו בתאונה בין שתי מכוניות בכביש ,40 סמוך לצומת גורל, מצפון לבאר שבע. שילי היתה בדרכה חזרה מאזכרה במלאות 30 למות קרוב משפחתה. אמש הובאה עם בתה למנוחות בבית הקברות בקיבוץ שבמועצה האזוו רית מנשה.

שילי הותירה אחריה בן זוג, נדב, ושני ילדים קטנים: איתן בן הו8 ויערה בת הו6. שילי גדלה ביישוב להבים ונדב ברמת גן. השניים הכיו רו בסין בזמן שלמדו שם והגיעו ללהבות חביבה .2011וב

"יעל הקטנה נולדה כאן", סיפר פרגו, "הזוג השתלב היטב במרקם החברתי של הקיבוץ והיה חלק משו מעותי בהתפתחות קהילת להבות חביבה בשנים האחרונות. מהרגע ששמענו על האסון, כינסנו את צוות החירום והחינוך של הקיבוץ ביחד עם גורמי הרווחה והשירות הפסיו כולוגי של המועצה האזורית מנשה, וביחד נערכנו לעטוף את המשפחה ולסייע לילדים ולכלל הקהילה".

אורית שרביט, שכנה וחברה של משפחת קתאלי, סיפרה: "עברו נו לקיבוץ באותו הזמן ומאז אנו חנו גרים אחד ליד השני. מהרגע הראשון היה חיבור חזק בין המשו פחות שלנו, הילדים שלנו באותם הגילים ובילינו הרבה יחד. יצאנו לטיולים משפחתיים ביחד ושילי ואני היינו חברות קרובות ובילינו המון ביחד. היחסים בינינו היו הרבה מעבר לשכנות רגילה, זה היה ממש קשר חזק".

סנונית רותםופלייש­ר, שכנה ואף היא חברה של המשפחה, סיפרה כי בעלה התקשר אליה זמן קצר אחרי התאונה. "קיבלתי את הידיעה בהלם מוחלט. בעלי לקח את נדב, בן זוגה של שילי, לבית החולים ועשה איתו את הדרך הקשה עד לסורוקה". לדו ברי סנונית, "מערכת החינוך בקיו בוץ הוציאה הודעות מפורטות כיצד לדבר עם הילדים וכיצד נערכים בגנים ובבתי הילדים לשיחות עם הילדים. כולנו המומים וכואבים וביחד מחבקים את נדב והילדים, ונמצאים כאן בשבילם".

בתוך כך, מחקירת המשטרה עולה כי בשל תקלה טכנית ברו כבה, שילי עצרה בשול השמאו לי ליד שטח ההפרדה בכביש ,40 כו002 מטרים לאחר צומת גורל, לכיוון להבים. בזמן שיצאה מרכבה, לכיוון הדלת האחורית כדי להוציא את בתה, פגע בה רכב שהגיע מכיוון באר שבע. נהג הרכב הפוגע, תושב באר שבע, הועבר לביה"ח סורוו קה ולאחר מכן נחקר במשטרה, שם סיפר כי לא הבחין בשילי בבתה, שהיו מחוץ לרכב, ולאחר ששמע את הפגיעה - עצר את הרכב ויצא לראות מה קרה.

אתמול הותר לפרסום גם שמו של ההרוג בתאונת דרכים נוספת שאירעה באותו יום, סמוך לצומת ערערה בנגב: הוושלה נאדר ,)17( תושב אבו קרינאת, שנהרג לאחר שאיבד את השליטה על רכבו.

 ??  ?? ַשיִלי ובתה יעל ז"ל
ַשיִלי ובתה יעל ז"ל
 ??  ?? זירת התאונה, שלשום
זירת התאונה, שלשום

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel