Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

יום רביעי - 26.07.2017 גדי מישהו קרוב אליכם מצליח להוציא אתכם מהכלים. אתם מנסים להתאפק מלהגיב בחריפות, אך התחושה הלא נוחה גולשת החוצה ומתפרשת לא נכון. במקום שתיקה רועמת עדיף לדבר ולומר מה אתם מרגישים.

דלי קשר חדש עומד במבחן המציאות. אולי אתם צריכים לשנות את קנה המידה שלכם לממדים קצת יותר רציונליים. בני הזוג משתפים פעולה ביוזמה שנקטתם, אף שאינם מסכימים איתכם.

דגים היום הזה הוא בסימן ריחוף וחולמנות. אולי זה לא קורה לכם לעיתים קרובות, אבל היום אתם די מרחפים. קשה לכם להתרכז והמחשבות שלכם נודדות לאי שם... אופטימיות זהירה מתגנבת לליבכם.

טלה כוחות שפועלים ברקע, ללא ידיעתכם, משפיעים עליכם הרבה יותר משאתם חושבים. היום אנשים הקרובים אליכם מסתירים מידע חשוב, והיום יש מי שמשפיע עליהם בצורה קיצונית למדי.

שור הפן המשפחתי מנחה אתכם ושולט במעשיכם. אתם מבלים זמן רב מהרגיל עם מישהו שזקוק לכם. למרות החששות, תשומת הלב והשיחה הטובה משפרות את המצב לאין ערוך, והמתח שהיה קיים - מתפוגג.

תאומים יש לכם צורך ללמוד ולהתפתח כל הזמן, ומתפתחת הרגשה שאתם נחסמים על ידי אנשים הקרובים אליכם. יותר קל לכם לתת מאשר לקבל או לעמוד על הרצונות שלכם באסרטיביות.

סרטן מפגש עם מישהו חדש ממלא אתכם באנרגיה. אתם זקוקים לפחות שעות שינה ומרגישים צעירים ונמרצים. אף שהרומן בעל פוטנציאל, כדאי להתאזר בסבלנות ולראות איך מתפתחים הדברים.

אריה השתדלות היא רק חלק מהעניין. אף על פי שאתם באמת מנסים, לא ממש הולך לכם ומדובר בעיקר בזוגיות. המסרים הכפולים והאיטיות אינם עוזרים לכם. מישהו בצד השני של המתרס רוצה התחייבות.

בתולה מישהו מנסה להשתלט עליכם וזה גורם לכם להרגשה רעה במיוחד. צפויים עימותים. גם בתחום הזוגי אתם חשים לחוצים. כדאי לבדוק אם זה אמיתי. המצב לא פשוט והפתרון נתון לשיקולכם.

מאזניים לא בא לכם להיות חברותיים ולארח, אבל אתם מוצאים את עצמכם בחברת חברים ש"נוחתים" עליכם בספונטניות. אף שבתחילה אתם קצת מתעצבנים, בסופו של דבר הביקור הופך לחוויה.

עקרב יציאה לבילוי משותף עם חברים לא עולה בקנה אחד עם הציפיות. הדרישות שמציבים לכם נראות לכם לא מוצדקות ואתם מתמרמרים על חוסר האיזון ביחסים. ממש לא בא לכם להיכנס למצב של עימותים.

קשת שתדעו אין שום קשר בין התסכולים שלכם בתחום החברתי בימים האחרונים לבין התנהגותכם בבית. אתם רק מנסים לתרץ לעצמכם שיש השפעה ישירה בין הדברים ולהצדיק התנהגות לא נאותה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel