Israel Hayom

הגלאקטיקו החדש

ריאל מדריד, מי אם לא היא, תשלם כ 180 מיליון יורו למונאקו על קיליאן אמבפה, כך דווח ב"מארקה" ● החלוץ הצרפתי בן ה 18 צפוי להפוך לשחקן היקר בהיסטוריה ולחבור לאלילו כריסטיאנו רונאלדו

- סאל אמרגי, ברצלונה

"זה ברור שבלי מור.אטה .אנחנו קבוצה פחות טובה. חסר לנו חלוץ, .אך ל.א ביקשתי מהנשי.א להבי.א .אחד", .אמר לפני כמה ימים זינדין זיד.אן. הו.א ל.א היה צריך לבקש, שכן על פי הדיווחים כבר זמן רב יש הסכם בין רי.אל מדריד לקילי.אן .אמפבה. רק חסר היה סיכום גם עם מונ.אקו. .אתמול בצהריים, לפי דיווח ב"מ.ארקה", הגיעו גם המועדונים להבנות עקרוניות - ו.אף .אחד ל.א נש.אר .אדיש: החלוץ בן ה־81 יעבור לספרד תמורת כ־081 מיליון יורו)!(.

כשעתידו של ניימאר עדיין באוויר, העסקה הצפויה להעביר את אמבפה למדריד הופכת ליקרה בהיסטוריה של הכדורגל. למרות המחיר לא מדובר בהשקעה משוגעת. הצרפתי הוא אחד השחקנים הצעירים הכי מבטיחים באירופה, וריאל, קבוצה עשירה מינקותה, קיבלה הקיץ כ־041 מיליון יורו רק ממכירת שחקנים.

אם כן, המשימה של הנשיא פלורנטינו פרס - להציג קבוצה עם הרבה שחקנים שחרף צעירותם כבר הוכיחו את עצמם - קרובה להיות מושלמת. אמפבה, מצידו, יגשים את החלום ללבוש את החולצה הלבנה. כבר בגיל 14 הוזמן על ידי ריאל להגיע למתקן האימונים שלה ולהיבחן. מאמני הנוער לא פספסו אותו והמליצו עליו, אך הילד חשב שעדיין מוקדם מאוד לעזוב את הקן המשפחתי וחזר לצרפת. מהחוויה הקצרה הזו הוא זוכר, והרשתות החברתיות דואגות לכך שכולם יזכרו, את תמונתו עם כריסטיאנו רונאלדו, אלילו. אמפבה, שתלה בחדר השינה שלו פוסטר של הפורטוגלי, יוכל בקרוב למסור לו באימונים ובמשחקים.

סאגה אחת הסתיימה

כן, אחרי כל הרעש התקשורתי שהוא וסביבתו עשו לפני חודש והכעס האמיתי בגלל פרשת מס הכנסה, כריסטיאנו רונאלדו רמז אתמול לראשונה שיישאר בריאל מדריד. "לזכות בתארים חשובים עם המועדון שלי בשנה שעברה היה דבר מדהים. כך גם עם התארים האישיים. לעשות זאת שוב יכול להיות טוב", אמר ל"מארקה". אם לא תהיה הפתעה בדקה האחרו־ נה ,CR7 שהבקיע 407 שערים במדי הבלאנקוס ב־493 משחקים מאז שהגיע ,2009־ב יעשה את בכורתו העונה בסופר־קופה של ספרד מול ברצלונה.

השאלה הגדולה היא האם מולו יהיה ניימאר. גיליון העיתון נסגר לפני מסיבת העיתונאים של פריז סן ז'רמן, שבה היא עשויה היתה להתייחס בדרך זו או אחרת לכוכב שברצונה לקחת מבארסה.

העובדה שאמפבה, אחת המטרות של פ.ס.ז', יצטרף לריאל יכולה לתת יותר מרץ לקטארים להביא בכל מחיר, תרתי משמע 222) מיליון יורו(, את הפנינה הברזילאית.

בפרק הלפני אחרון בטלנובלה פיקה צייץ ש"הוא נשאר". בסביבת השחקן כעסו על הבלם, ששוב הראה כי בזמנו הפנוי הוא משמש גם נשיא המועדון.

אתמול, לפני מסיבת העיתונאים של פ.ס.ז', המשיכו הדיווחים הסותרים בנוגע לניימאר. מה שנותר ללא שינוי הוא שתיקתו. שתיקה שבפריז נראית מבטיחה ובברצלונה מדאיגה.

 ??  ?? אמבפה. בגיל 14 נבחן בריאל, וכעת יגשים את החלום
אמבפה. בגיל 14 נבחן בריאל, וכעת יגשים את החלום
 ??  ?? רונאלדו. לא הולך לשום מקום
רונאלדו. לא הולך לשום מקום

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel