Israel Hayom

המונית לנתב"ג תעלה יותר מהטיסה לרומא

מנובמבר: טיסה יומית של "ריינאייר" ב 17 יורו

- כתבנו לענייני תעופה אילן גטניו,

חברת התעופה "ריינאייר" תשיק בנובמבר קו תעופה יומי חדש בין נתב"ג לרומא, בשיתוף משרד התיירות. לכבוד השקת הקו מציעה החברה מושבים במחיר של 16.99 יורו, כשמחיר זה יהיה בתוקף לרכישה עד לחצות יום ראשון, 30 ביולי.

לדברי המנהל המסחרי של ריינאייר, דיוויד או'בריין, "מאחר שיש להניח כי כרטיסים אלה יירכשו במהירות, מומלץ להיכנס לאתר החברה כדי לא לפספס את ההזדמנות".

הקו היומי לרומא פיומצ'ינו מצטרף לשמונה קווי תעופה לתל אביב ול 12 קווים לאילת שמפעילה היום רייינאייר. לוח הטיסות של ריינאייר לתל אביב בחורף 2017 כולל שמונה קווים חד שים: שניים בתדירות יומית, לרומא ול פאפוס בקפריסין, מילאנו ברגמו ארבע פעמים בשבוע וחמישה קווים בתדי רות של פעמיים בשבוע: באדן באדן, גדנסק, ורוצלב, פוזנן וקראקוב. בסך הכל תפעיל ריינאייר לנתב"ג 28 טי סות שבועיות עם קיבולת של 330 אלף מושבים בשנה )בשני הכיוונים(. ריינאייר גם מפעילה 12 קווים לנמל עובדה, שבסוף אוקטובר יעברו לנמל רמון שאמור להיפתח בתמנע.

שר התיירות, יריב לוין, אמר כי הוא שמח ש"שיתוף הפעולה בין משרד התיירות לריינאייר עולה מדרגה כאשר החברה, אשר זיהתה את מגמת העלייה בתיירות לישראל, מביעה אמון גדול במוצר הישראלי וממשיכה במגמת פתי חת קווי תעופה חדשים לישראל. כניס תה המשמעותית של ריינאייר היא גם ההוכחה לשיפור הניכר באטרקטיביו­ת של ישראל כיעד תיירותי".

 ??  ?? מטוס של "ריינאייר"
מטוס של "ריינאייר"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel