Israel Hayom

בשבת: גביע הטוטו חוזר

- ליאב נחמני

משחקי המחזור הראשון של גביע הטוטו ייפתחו בשבת. בני סכנין תארח את מכבי חיפה בא צטדיון בעכו, מאחר שאצטדיון דוחא עדיין לא מאושר למשחק. זו הפעם הראשונה שבה המאמן הב רזילאי של סכנין, ז'אירו סוויר סקי, יעמוד על הקווים במשחק רשמי ובמועדון אמרו: "עד כה לא נראינו מחוברים ומחר זה המבחן הראשון". לסווירסקי סגל חסר לקראת מחר שכן ישראל זגורי, מוחמד כליבאת ועידן שמש עדיין לא עברו בבקרה התקציבית.

במכבי חיפה עדיין לא סיימו את בניית הסגל. הפערים הכ ספיים בין הירוקים לקשר מאור בוזגלו צומצמו משמעותית. פריצת הדרך במשא ומתן הגיעה בעקבות ירידה משמעותית בד רישותיו של יעקב בוזגלו, אביו של השחקן. עם זאת, עדיין יש פערים, אך גורמים המעורים בפרטים אישרו כי "הם ניתנים לגישור". בשבוע הבא צפויה פגישה נוספת בין הצדדים.

הפועל ב"ש תארח את הפו על אשקלון. האלופה תנצל את המשחק מחר על מנת לאפשר למחליפים לשחק ותיתן למיגל ויטור, טוני נוואקמה, מאור מלי קסון וג'ון אוגו מנוחה לקראת המשחק ביום רביעי מול לודוגו רץ הבולגרית. מנגד, רוב שחקני הסגל של הפועל אשקלון לא עברו בבקרה התקציבית. המאמן יובל נעים יעלה עם הרכב משני ושחקני נוער, ורק מילאן סמי ליאניץ' הסרבי ישחק על תקן של זר נבחן.

במשחק נוסף תארח הפועל רעננה את מכבי פ"ת באצטדיון בנתניה. ביום ראשון: מ.ס אש דוד - בית"ר ירושלים, הפועל עכו - עירוני ק"ש ומכבי ת"א - בני יהודה.

 ??  ?? סווירסקי. בכורה רשמית
סווירסקי. בכורה רשמית

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel