Israel Hayom

השם שאומר הכל

נפלת חזק, חמישי, ערוץ 10

-

כנראה כבר אי אפשר להיות סתם סטנדאפיסט בישראל - אתה חייב שתהיה לך תוכנית או סדרה. אדיר מילר, שלום אסיאג, עדי אשכנזי, נאור ציון, ליטל שוורץ, תום יער ועוד - כולם הגיעו גם למסך הקטן, חלקם ידעו למנף את זה לקונספט מצליח, חלקם נעלמו או ייעלמו.

בעונתה השנייה, "נפלת חזק" של מיקי גבע מספרת את סיפורם של בני זוג שזה עתה נישאו. מהסצנות של ספירת הצ'קים וירח הדבש שהופך לשבת חתן בהפתעה ועד הבריחה של מיקי לסיני - הכל נשמע ונראה מאוד מאולץ, צפוי ובעיקר לא מצחיק, בהנחה שזאת אמורה להיות קומדיה.

כשקומיקאי שם את עצמו בפרונט ומגלם את עצמו, הוא לוקח סיכון. כשהוא זה שגם כותב את הטקסטים וגם מביים - כל האחריות עליו. לא מדובר בדמות שמישהו כתב לו, היתה לו הפריבילגיה להחליט מה הוא יגיד ואיך הדברים ייראו.

התוצאה הסופית מביכה ביותר. כל קלישאות החתונה שאתם יכו לים לחשוב עליהן היו שם. הרווקה שמסתערת על הבוקה שהכלה זורקת, ההורים ששתו מהמים הלא נכונים, ואיך לא, רואה החשבון התימני שמנסה להוציא מהכספת את הצ'ק שהכניס, כי קצת בדיחות סטיגמטיות על עדות תמיד עובדות. אז זהו שלא.

"נפלת חזק" היא סדרה מבוזבזת שתישכח ברגע שתרד מהמסך, ובצדק. אולי הדבר הנכון היחיד שאפשר להגיד עליה הוא שבחירת השם היתה מוצלחת.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel