Israel Hayom

פתיחה ברגל ימין

נבחרת ישראל נראתה טוב במשחק ההכנה הראשון לאליפות אירופה עם ניצחון 73:83 ברומניה ● הערב ,20:00) ספורט :(5 משחק נוסף בבוקרשט, הפעם עם עומרי כספי, שלא שיחק שלשום

- אבי סגל

אחרי הניצחון 73:83 שלשום, נבחרת ישראל שוב תפגוש הערב את רומניה בבוקרשט למשחק הכנה נוסף. החידוש היום: עומרי כספי, שלא שיחק בשישי בגלל חוקי האן.בי.אי שמגבילים את ימי האימון ל 28 בלבד, יערוך בכורה.

"היה משחק טוב, בטח למשחק רא שון", אמר כספי אתמול, "עכשיו צריך להתקדם. יש סיכוי שהמשחק השני יהיה קשה יותר. אני מרגיש טוב וני כנס לענינים לאט לאט״.

הנבחרת, שחסרה גם את ליאור אליהו שנשאר בארץ, נראתה טוב עבור משחק הכנה ראשון, ועוד בלי שני שחקנים מובילים. רומניה, שתארח גם היא את אחד הבתים באליפות אירופה )בעיר קלוז'(, היא נבחרת נוחה למשחק ראשון. דרגת הקושי אמורה לעלות בהמשך, ובסופ"ש הבא תפגוש ישראל את רו סיה ופינלנד בטורניר בסנט פטרסבורג.

במשחקים האלה גם מתבצעת חלוקת דקות כדי לא להעמיס יותר מדי על הפתיחה. ״הסרת חלודה״, כינה זאת ארז אדלשטיין. המשחקים שלשום והערב הם הראשונים מתוך 11 בסך הכל שתערוך הנבחרת לקראת הטורניר.

את כספי ואליהו, שחקני חמישייה בטוחים בעמדות 3 ו ,4 החליפו גיא פני ני ועוז בלייזר. ריצ'ארד האוול המתאזרח ערך בכורה ופתח גם הוא בחמישייה. הציוות של גל מקל ליד בר טימור היה מעניין מאוד. האחרון היה מהבולטים שלשום והוא מועמד רציני לחמישייה.

ישראל שלטה לכל אורך המשחק ולא איבדה את היתרון. קלעו לישראל: טי מור ואוחיון 11 כ״א, פניני ‪9) 10‬ אס'(, האוול ובלייזר 9 כ״א, הלפרין ,7 דוסון ,6 צ׳וברוביץ׳ ,5 כדיר, מקל וזלמנסון 4 כ״א, שמחון .3

 ??  ?? טימור. מהמצטיינים בנבחרת
טימור. מהמצטיינים בנבחרת

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel